op
Witam, mam problem z ogrzewaniem , a raczej z jego brakiem w scenic Megan 99r. 2.0 8 v. . Przewody idące do nagrzewnicy i powrót w komorze silnika są gorące, natomiast plastikowe dochodzące do nagrzewnicy w kabinie są zimne ,zaraz przy wejściu i wyjściu z nagrzewnicy. W części idącej do komory są już ciepłe. Ma ktoś jakiś pomysł, może zapowietrzona nagrzewnica? Auto jest z LPG, dzisiaj po odpaleniu auta i osiągnięciu temperatury, wyciągnąłem nagrzewnice i była zimna. Wymienić?
Ogrzewanie, problem z nagrzewnica
Zamulona nagrzewnica.
Wymieniaj.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
Obstawiam LPG. Za trójnikiem do parownika może być wstawiona „zwężka” w kierunku nagrzewnicy (u mnie tak jest), żeby mały obieg szybciej nagrzał parownik. Może u Ciebie jest za bardzo zdławione, do tego nagrzewnica brudna w środku i nie ma siły pchnąć płynu przez nią.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
op
Tak instalacja LPG z trójnikiem, słyszałem, że czasami przy takim układzie jest ciężko odpowietrzyc. Jutro spróbuję załatwić jąkać używaną nagrzewnicę i zobaczymy czy coś da.
Dzisiaj jak wyciągnąłem nagrzewnice to była zimna,a przewody gumowe idące do nagrzewnicy gorące. Dzięki za pomoc. Jutro działam z nagrzewnicą, załatwię na razie jakąś używkę i zobaczę co będzie. Dziwi mnie tylko, że przewody w komorze oba są ciepłe, we wnętrzu komory też, natomiast przy wejściu do nagrzewnicy już zimne. Może jest rzeczywiście tak jeszcze zamulona i trzeba wymieni. Gdzieś czytałem, że przy LPG zdarza się, że są opory z odpowietrzeniem, ale z odpowietrznik a przy termostacie leci tylko płyn. Dzięki za pomoc. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2020, 19:40 przez Minio.)
Odkopuję, bo temat podobny, to nie będę zakładał nowego.
Sprawa wygląda tak, że wymieniałem płyn i zj.bałem, bo nie odkręciłem odpowietrznika. Mam na bank zapowietrzoną nagrzewnicę: dolny przewód gorący, górny ledwo ciepły. Nawiew - zimy. Pytanie brzmi: czy da się to odpowietrzyć z pełnym układem, czy trzeba upuścić płyn? Zasilanie gazolem oczywiście jest
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Podejrzewam że płyn w układzie zamiast pójść też przez nagrzewnice, to cały czas idzie tylko przez reduktor od gazu. Odpal samochód i scisnij węża który idzie do reduktora żeby płyn w układzie mógł przejść tylko przez nagrzewnice. Powinno przepchać powietrze dalej i będzie można normalnie odpowietrzyć.
Odpal furę...niech pracuje do momentu otwarcia termostatu,I co chceile odpowietrzaj odpowietrznikiem....
Ja gak robiłem,I w clio,I w SC.. I Wsio ok... Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety.... |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości