Scenic_2000
54
0
0
7
SC I ph I
2000
SCENIC I
Człuchów
op
Witam,
Jestem w kropce, byłam na pomiarze akumulatora po nocnym ladowaniu prostownikiem i pokazał, ze pod duża siła czy jakoś to się nazywa miał około 9,5 czyli poniżej 10. Nigdy mnie nie zawiódł, a ma prawie 6 lat, czasami muszę dłużej kręcić albo kilka razy zaczym odpali, a czasami od razu odpala.
Nie wiem, czy czepiać się akumulatora i go natychmiast wymienić na nowy, czy się z tym wstrzymać, choć usłyszałam, ze mam się liczyć z kupnem nowego. Nie mam możliwości podmianki na inny jakiś zapasowy żeby sobie sprawdzić, czy w/w objaw jest winą akumulatora.
Nie ukrywam, ze auto jest mi codziennie potrzebne, także pomocy, co radzicie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-2018, 18:24 przez Scenic_2000.)
•
pio555
31,334
125
11127
3,035
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 15-05-2018, 18:22
akumulator który ma 6 lat w dzisiejszych czasach nadaje sie do utylizacji
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to pio555 for this post
• momix, Scenic_2000
Scenic_2000
54
0
0
7
SC I ph I
2000
SCENIC I
Człuchów
op
(15-05-2018, 18:22)pio555 napisał(a): akumulator który ma 6 lat w dzisiejszych czasach nadaje sie do utylizacji
Czyli twierdzisz, że objawy, o których pisałam o odpalaniu, wynikają ze stanu akumulatora? (Nie znam się na tym kompletnie).
•
LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
(15-05-2018, 18:26)Scenic_2000 napisał(a): (15-05-2018, 18:22)pio555 napisał(a): akumulator który ma 6 lat w dzisiejszych czasach nadaje sie do utylizacji
Czyli twierdzisz, że objawy, o których pisałam o odpalaniu, wynikają ze stanu akumulatora? (Nie znam się na tym kompletnie). Po ładowaniu powinien mieć co najmniej 12,5V jeśli mniej to na śmietnik
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
•
Scenic_2000
54
0
0
7
SC I ph I
2000
SCENIC I
Człuchów
op
(15-05-2018, 18:27)LUKKUL4158 napisał(a): (15-05-2018, 18:26)Scenic_2000 napisał(a): (15-05-2018, 18:22)pio555 napisał(a): akumulator który ma 6 lat w dzisiejszych czasach nadaje sie do utylizacji
Czyli twierdzisz, że objawy, o których pisałam o odpalaniu, wynikają ze stanu akumulatora? (Nie znam się na tym kompletnie). Po ładowaniu powinien mieć co najmniej 12,5V jeśli mniej to na śmietnik
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
Nie pamiętam ile miał w stanie spoczynku, ale pod wpływem działania siły miał poniżej 10.
Ok. rozumiem, wychodzi na to, że powinnam natychmiast wymienić na nowy.
Powiedzcie mi jeszcze stan akumulatora jest skutkiem takich odpaleń auta.
Auto jest mi niezbędne codziennie i nie mogę pozwolić sobie na awarie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-2018, 18:34 przez Scenic_2000.)
•
LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
Filtr paliwa kiedy wymieniany? Może być dużo przyczyn długiego rozruchu
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
•
Scenic_2000
54
0
0
7
SC I ph I
2000
SCENIC I
Człuchów
op
(15-05-2018, 18:34)LUKKUL4158 napisał(a): Filtr paliwa kiedy wymieniany? Może być dużo przyczyn długiego rozruchu
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
Filtr paliwa nie wiem, nie wymieniałam. Dużo przyczyn to też wiem, wiem też, że komp nie wykrywa nic, także pomyślałam o akumulatorze, ale też nie chciałabym wymieniać bez potrzeby, bo to kilka stówek kosztuje.
•
LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
Zacznij od filtra i nieszczelności w układzie paliwowym
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
•
Scenic_2000
54
0
0
7
SC I ph I
2000
SCENIC I
Człuchów
op
(15-05-2018, 18:45)LUKKUL4158 napisał(a): Zacznij od filtra i nieszczelności w układzie paliwowym
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
Około rok temu to raz na bardzo długi czas miał problem z odpaleniem, więc odczekałam 2-3 minuty i odpalił, a teraz to praktycznie codziennie trochę dłużej kręci (tzn. dłużej kręci 2-3 razy na 10 odpaleń w ciągu dnia).
Czy wiesz jaki jest koszt filtru paliwa z wymiana?
A co do wymiany akumulatora to myślisz, że to super pilna sprawa?
W necie przeczytałam, że słaby akumulator może powodować długie odpalanie.
Nie znam się, ale też czytałam, że akumulator wpływa na rozruch.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-2018, 19:09 przez Scenic_2000.)
•
LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
Wymiana filtra nie zaszkodzi koszt ok 50zl zacznij od tego
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
•
|