Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Nie odpala, komunikat "Low Battery" "Low Oil Pressure" 1.9 DCI


polaq
Zarejestrowani

Komunikaty się pojawiają bo rozrusznik nie zakręcił i nie ma ciśnienia oleju. Napięcie za niskie bo nie odpalił to i "low battery". Trzeba sprawdzić bezpieczniki od rozruchu i rozrusznik
A jak low battery po próbie rozruchu to i inne błędy się pewnie zapisały.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2019, 11:34 przez polaq.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • Trodor
ko-ma
Zarejestrowani

Opisane w pierwszym poście objawy żywcem pasują do efektu akumulatora w słabej kondycji.
Wymieniony UPC może (ale nie musi) być niesprawny.
Tak, Scenic II ma dość duże wymagania odnośnie kondycji i wydajności akumulatora,
nie odpali na baterii, na której inny samochód będzie jeździł bezproblemowo jeszcze przez rok.
Jeśli klemy są czyste i dokręcone, w skrzynce na klemie + bezpieczniki są dobre (sprawdzić) i dokręcone, a złącza czyste - po założeniu SPRAWNEGO akumulatora powinien zagadać. Po uruchomieniu konieczne jest skasowanie zapisanej sterty błędów. Abs/esp potrzebuje paru metrów przejechanych do uruchomienia się.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • benek161
fannadil
Zarejestrowani

ja podobne objawy miałem przy uszkodzonym rozruszniku

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2019, 13:16 przez fannadil.)

Odpowiedz
artur.kharchenko
Zarejestrowani

op W jaki sposób najprościej sprawdzić rozrusznik? Gdzie ten cienki kabel wychodzi od niego? Można gdzieś dać plus i sprawdzić? W UPC?

Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

Podać do niego bezpośrednio plus i sprawdzić czy działa. U taty w traficu było tak że z jakichś przyczyn odkręcił się chyba od drgań i tak drgał (mimo że działał) że ulamalo końcówkę kabla.

Ciężki dostęp ale coś tam powinno być widać z kanału

Odpowiedz
artur.kharchenko
Zarejestrowani

op Rozrusznik działa. Pstryka na samym pinie bez akumulatora, a po podłączeniu próbuje odpalić. Czyli można go wyeliminować. Sprawdzę czy na UPC jest zasilanie na niego.

Nie ma napięcia na pinie odpowiedzialnym za rozrusznik w UPC. Nie ma w moim i nie ma w kupionym. Dodatkowo na moim uruchamia się wiatrak na interkulerze, a na zakupionym nie. Czyli moduł UPC uwalony?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2019, 15:43 przez artur.kharchenko.)

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Wszystkie bezpieczniki koło akumulatora sprawdzone? Te w kabinie też? I na akumulatorze?
Wypadałoby Clipa podłączyć i zobaczyć jakie błędy się zapisały.
Jak jest dużo dziwnych błędów zapisanych to na wyświetlaczu pokaze komunikat Usterka elektroniki i dokładnie w taki sam sposób nie będzie chciał odpalić po czym włączy wentylator.
Nie masz/miałeś nic podpięte na stałe pod OBD? Np. Elma?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2019, 17:38 przez polaq.)

Odpowiedz
artur.kharchenko
Zarejestrowani

op Wszystko sprawdzone. Nic nie było na stałe podłączone.

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Znajdź kogoś z Clipem w pobliżu.

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Sprawdź przewody masowe a dokładnie klemę ujemną i gruby przewód idący na obudowę skrzyni biegów. Ten przewód lubi zgnić.
Sprawdź też 3 kostki idące do sterownika silnika.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • kiwikrakow




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości