Lpg faza ciekła
a po co Ci taka instalacja do tak starego silnika?
przecież tam wystarczy założyć zwykłą instalacje
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Swojego czasu mieliśmy instalację wtrysku fazy ciekłej lpg m-ki Vialle ( w Volvo v-40 ).
Uszkodzenie jednego wtryskiwacza i niedomaganie pompy fazy ciekłej (w zbiorniku, konieczna wymiana specjalnego oleju) ekonomicznie wymusily wymianę kompletnej instalacji (dość wiekowej) na nową, z wtryskiem fazy lotnej. Nie wiem, jak dziś, ale jeszcze nie tak dawno był duży problem z serwisem i kosztami części. W każdym razie pamiętam ją nie najlepiej. Przy okazji - miałem chociaż okazję liznąć podstaw samodzielnej regulacji instalacji zasilania lpg.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 (25-11-2022, 18:08)Bocian napisał(a): No właśnie się zastanawiam czy ktoś to zakładał,czy jest sens, czy są większe oszczędności na spalaniu itp Spalanie nieco mniejsze, brak spadku mocy. Ale koszt 2 lata temu do 1.4 TSI to 10tys zł więc podejrzewam że teraz to 12-13 tys zł. Tam za bardzo nie było wyboru u ciebie założysz za 3 tys zwykłą sekwencję i masz zapas kasy na 3000l lpg (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2022, 20:41 przez Paweł.M.)
Ja mam vialle 5 gen w megane, zero problemów od 3 lat. Zero jakichś parowników węzy i innych zbędnych głupot. Z usterek to jedynie strzelił gumowy wąż do tankowania za 300. Przerdzewiał oplot. Wąż tam ma grubość palca, i szybko tankuje. Poza tym instalator musi umieć dobrze wkleić wtryski żeby nie zrobiła się zamrażarka w kolektorze itd etc
Kupiłem instalacje z autem ale sam bym nie założył. DROGO. Mało części. Ale chodzi zacnie. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości