Laguna czy Megan
Na lpg forum twierdza ze zarówno lubryfikacja jak i zmiana kąta wyprzedzenia zaplonu niewiele dają.
Lepiej kontrolowac luz zaworowy i ewenutlnie szlifować szklanki ( Tu czasami opinie podzielone, o ile jest z czego szlifowac). Najlepiej ustawic luzy "na maksymalne" gdy sie ma instalacje gazowa. (Moze troszke stukac na zimnym)
op
(07-07-2024, 19:42)danio napisał(a): laguna bardziej komfortowa W lagunie 3 przynajmniej po 2011 rok bo tylko takie patrzę to nie ma benzyny pod LPG. Na 2.0t nawet nie patrzę bo albo ceny kosmos albo ulepy z Niemiec. W Megan znów kupić 2.0 dCi to też nie tak łatwo bo jest ich mało więc diesla to znów laguna. Tylko miasto w którym robię ma zostać zmuszone do wprowadzenia strefy czystego transportu, dziś właśnie czytałem wiadomości z regionu. Więc diesel to musiałby być z euro 6 a na takiego mnie nie stać. Także minister wybrał za mnie i już nie mam dylematu co do wyboru
op
(08-07-2024, 16:57)wojteks napisał(a):(07-07-2024, 20:43)Paweł.M napisał(a): Więc diesel to musiałby być z euro 6Euro 5 powinno wystarczyć jeszcze na kilka lat ( w Warszawie do końca 2027r, pewnie w innych które powstaną będzie podobnie). Trochę słabo wydać 30 koła żeby 2 lata pojeździć a później mieć spory problem z sprzedażą i pewno sprzedać za 15. Także euro5 to zdala od planowanych stref. Szkoda bo to fajny silnik. (08-07-2024, 15:30)danio napisał(a): megane 3 w pldzi 1 6 ? Na 2.0t za mały budżet. Więc pancerne 1.6 w LPG z pilskiego salon w tych pieniądzach powinno się udać z nie za dużym przebiegiem (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2024, 12:27 przez Paweł.M.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości