h4jt
343
2
134
103
SC III ph II
2013
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
WrocLove
h4jt
Zarejestrowani
— 20-07-2021, 22:22
(01-01-2021, 18:56)siwusek216 napisał(a): Tu raczej chodzi o 1.4 tce, ma strasznie krótkie biegi i przy 120km/h pewnie będzie miał z 3500obr.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tak to już jest, nie miałem, nie jeździłem, ale się wypowiem
Poniżej fotka z 1,4TCe - 3800obr przy 163km/h, oczywiście 6 bieg :-)
Załączone pliki
Miniatury
•
siwusek216
5,946
17
4175
2,942
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
(20-07-2021, 22:22)h4jt napisał(a): (01-01-2021, 18:56)siwusek216 napisał(a): Tu raczej chodzi o 1.4 tce, ma strasznie krótkie biegi i przy 120km/h pewnie będzie miał z 3500obr.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tak to już jest, nie miałem, nie jeździłem, ale się wypowiem
Poniżej fotka z 1,4TCe - 3800obr przy 163km/h, oczywiście 6 bieg :-)
Szwagier ma, jeździłem i ma strasznie krótkie biegi.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
gpawel
417
0
238
10
INNY
2005
INNY
Połaniec
gpawel
Zarejestrowani
— 21-07-2021, 08:12
Fakt, krótkie biegi są. Ja zrobiłem 18k km już przez rok, w tym 17k km na gazie i póki co nie narzekam na auto. Zrobiłem co miałem zrobić i jeżdżę. Miałem wcześniej Insignię 2.0 CDTI, to dopiero była cykająca bomba xD
•
h4jt
343
2
134
103
SC III ph II
2013
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
WrocLove
h4jt
Zarejestrowani
— 21-07-2021, 08:49
Przy silnikach 1,4TCe są dwie, a nawet 3 skrzynie biegów.
Można też wsadzić skrzynię od 1.2TCe, wtedy przy prędkości 140km/h będzie 3000-3100obr/min, kiedyś myślałem o tym, ale odpuściłem sobie ten temat.
Dla mnie jest OK, silnik 1,4TCe to bardzo chichy silnik w Sceniku przy dużych prędkościach słychać jedynie pęd powietrza.
Kiedyś miałem możliwość porównania praktycznie nowego Opla Zafirę 1,4T z moim Sc3 1,4TCe i różnica była spora, Oplowski 1,4T dziwnie ``buczał`` i nawet na wolnych obrotach był słyszalny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2021, 08:51 przez h4jt.)
•
gpawel
417
0
238
10
INNY
2005
INNY
Połaniec
gpawel
Zarejestrowani
— 21-07-2021, 10:18
W Oplu masz sławetną skrzynię M32, montowaną do Fiata Bravo, Opli Astra (co do Zafiry to nie jestem pewny) a nawet do wspomnianej przeze mnie Insigni. Plus tej skrzyni to stosunkowo niedroga naprawa - ok. 1000 zł.
•
h4jt
343
2
134
103
SC III ph II
2013
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
WrocLove
h4jt
Zarejestrowani
— 21-07-2021, 10:36
W Oplowskiej M32 wystarczy olej zmieniać i śmiga bez problemów.
•
gpawel
417
0
238
10
INNY
2005
INNY
Połaniec
gpawel
Zarejestrowani
— 21-07-2021, 11:17
To prawda, wystarczy wymienić ale trzeba dolać więcej oleju, aniżeli książka pisze - bodaj 2.7L się wlewało, a producent zalecal mniej. Poczytaj, bo naprawdę byłem ostro w temacie i silnika 2.0 CDTI i skrzyni M32 przez półtora roku posiadania Insignii. W porównaniu ze Scenikiem to jest przepaść, bo tamtym autem się pływało, nie jechało ale siwych włosów przybyło.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi gpawel za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to gpawel for this post
• h4jt
h4jt
343
2
134
103
SC III ph II
2013
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
WrocLove
h4jt
Zarejestrowani
— 21-07-2021, 14:12
Dokładnie, więcej oleju trzeba wlać po wymnie.
•
|