op
Witam, mam chyba problem
Ładowanie na akumulatorze bez obciążeń zimny silnik 14,5V, z obciążeniami było koło 14,2V
Ładowanie na akumulatorze z obciążeniami (ogrzewanie szyb, klima, światła, radio) ale na ciepłym silniku ~13,2V - bieg jałowy, podskakuje powyżej 13,8V jak obroty się zwiększą
Ładowanie na akumulatorze bez obciążeń na ciepłym 14,2V
Straty na przewodzie z alternatora nieznaczne więc tu nie ma problemu. Klemy i i połączenia przy alternatorze czyste zabezpieczone kontaktem.
Co robić regulator do wymiany? Jeśli tak to jaki?
Ładowanie na akumulatorze bez obciążeń zimny silnik 14,5V, z obciążeniami było koło 14,2V
Ładowanie na akumulatorze z obciążeniami (ogrzewanie szyb, klima, światła, radio) ale na ciepłym silniku ~13,2V - bieg jałowy, podskakuje powyżej 13,8V jak obroty się zwiększą
Ładowanie na akumulatorze bez obciążeń na ciepłym 14,2V
Straty na przewodzie z alternatora nieznaczne więc tu nie ma problemu. Klemy i i połączenia przy alternatorze czyste zabezpieczone kontaktem.
Co robić regulator do wymiany? Jeśli tak to jaki?