Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Kto wymieniał rozrząd w 1,4Tce


Andrzejj
Zarejestrowani

op Witam,
mam odgłosy z prawej strony silnika wskazujące na nieprawidłową pracę napinacza łańcucha rozrządu. Przebieg to 210k, więc podejrzewam, że czas na wymianę. Czy ktoś wymieniał i może podać koszt takiej operacji? Czy warto wymienić sam napinacz (bo to on prawdopodobnie przestał pracować)? Wszelkie informacje na ten temat mile widziane Biggrin

Odpowiedz
Laros
Zarejestrowani

Hej, koszt wymiany rozrządu to c.a. 3000-4000 zł, zależy z pewnością od poziomu serwisu i regionu kraju. Pozdrawiam.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(05-06-2018, 10:36)Laros napisał(a): Hej, koszt wymiany rozrządu to c.a. 3000-4000 zł, zależy z pewnością od poziomu serwisu i regionu kraju. Pozdrawiam.
Chyba w ASO bo w nieznanych serwisach podejrzewam w 1500 się zamknie

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Andrzejj
Zarejestrowani

op No właśnie chciałbym zatem namierzyć jakiś warsztat, gdzie ta cena byłaby przystępna (najlepiej na południe od Warszawy)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Sprawdź w dziale polecane warsztaty

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
bologno
Zarejestrowani

U mojego mechanika za kompletny rozrząd z jego częściami (oryginalne) plus robota nie więcej niż 1000zł. Widzę, że straszne rozbieżności cenowe w kraju...

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(05-06-2018, 18:49)bologno napisał(a): Widzę, że straszne rozbieżności cenowe w kraju...
to nie są rozbieżności to jest szukanie jelenia bo silnik mało popularny
tak samo jak w 1.6 dci w ASO wołają 8 tyś i chcą wywalać silnik i niby jednorazową obudowę rozrządu a da się to zrobić normalnie za ok 1tys zł co udowodnił nasz kolega forumowy

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
bologno
Zarejestrowani

Tak jak do robienia UPG niby trzeba wyciągnąć silnik a mój mechanik zrobił takich tce wiele i za całą robotę bierze 500 plus części plus planowanie i sprawdzenie głowicy. Ewentualna dopłata za sprawdzenie luzów szklanek +100, jeśli przy okazji ma być nowy rozrząd to także nieduża dopłata itd. Niestety wielu jest mechaników, którzy twierdzą, że przy Szczeniaku trzeba wyciągać cały silnik i koszty rosną...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2018, 22:10 przez bologno.)

Odpowiedz
Andrzejj
Zarejestrowani

op ... to chyba zacznę zaraz kalkulować koszt dojazdu do Gniezna.... Biggrin

Odpowiedz
bologno
Zarejestrowani

Jest to wykwalifikowany mechanik (serwis pogwarancyjny renault) i robią tylko renówki od 1995 roku bodajże, więc mają także spore doświadczenie. Potrafią naprawić dla wielu mechaników zaporowe usterki a "lewarki" znają na wylot. Nie zdzierają na kasę. Ostatnio pełen serwis z przeglądem zawieszenia, stanu układu hamulcowego i wydechowego, wymianą kompletu filtrów, oleju, płynu chłodniczego świec, pasku osprzętu, sprawdzeniem CLIP-em, naprawieniem błędów zapięcia tylnych pasów, odgrzybieniem, ozonowaniem i nabiciem klimy za pięć i pół stówki ( w tym były moje części). Na miejscu posiadają wszystkie części i oryginalne i zamienne w konkurencyjnych cenach. Niektórzy magicy za serwis klimy potrafią wołać 350. Nie będę podawał nazwy firmy. Wystarczy poszukać w googlach to się znajdzie. Klientów mają z dalekich okolic.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości