Andrzejj
9
0
0
0
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
ZabiaWola
Andrzejj
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 10:30
op
Witam,
mam odgłosy z prawej strony silnika wskazujące na nieprawidłową pracę napinacza łańcucha rozrządu. Przebieg to 210k, więc podejrzewam, że czas na wymianę. Czy ktoś wymieniał i może podać koszt takiej operacji? Czy warto wymienić sam napinacz (bo to on prawdopodobnie przestał pracować)? Wszelkie informacje na ten temat mile widziane
•
Laros
40
0
3
2
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
SJ
Laros
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 10:36
Hej, koszt wymiany rozrządu to c.a. 3000-4000 zł, zależy z pewnością od poziomu serwisu i regionu kraju. Pozdrawiam.
•
pio555
31,319
125
11117
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 05-06-2018, 10:50
(05-06-2018, 10:36)Laros napisał(a): Hej, koszt wymiany rozrządu to c.a. 3000-4000 zł, zależy z pewnością od poziomu serwisu i regionu kraju. Pozdrawiam. Chyba w ASO bo w nieznanych serwisach podejrzewam w 1500 się zamknie
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Andrzejj
9
0
0
0
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
ZabiaWola
Andrzejj
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 14:01
op
No właśnie chciałbym zatem namierzyć jakiś warsztat, gdzie ta cena byłaby przystępna (najlepiej na południe od Warszawy)
•
pio555
31,319
125
11117
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 05-06-2018, 14:02
Sprawdź w dziale polecane warsztaty
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
bologno
522
1
69
108
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 18:49
U mojego mechanika za kompletny rozrząd z jego częściami (oryginalne) plus robota nie więcej niż 1000zł. Widzę, że straszne rozbieżności cenowe w kraju...
•
pio555
31,319
125
11117
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 05-06-2018, 18:54
(05-06-2018, 18:49)bologno napisał(a): Widzę, że straszne rozbieżności cenowe w kraju... to nie są rozbieżności to jest szukanie jelenia bo silnik mało popularny
tak samo jak w 1.6 dci w ASO wołają 8 tyś i chcą wywalać silnik i niby jednorazową obudowę rozrządu a da się to zrobić normalnie za ok 1tys zł co udowodnił nasz kolega forumowy
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
bologno
522
1
69
108
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 18:57
Tak jak do robienia UPG niby trzeba wyciągnąć silnik a mój mechanik zrobił takich tce wiele i za całą robotę bierze 500 plus części plus planowanie i sprawdzenie głowicy. Ewentualna dopłata za sprawdzenie luzów szklanek +100, jeśli przy okazji ma być nowy rozrząd to także nieduża dopłata itd. Niestety wielu jest mechaników, którzy twierdzą, że przy Szczeniaku trzeba wyciągać cały silnik i koszty rosną...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2018, 22:10 przez bologno.)
•
Andrzejj
9
0
0
0
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
ZabiaWola
Andrzejj
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 20:22
op
... to chyba zacznę zaraz kalkulować koszt dojazdu do Gniezna....
•
bologno
522
1
69
108
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 20:46
Jest to wykwalifikowany mechanik (serwis pogwarancyjny renault) i robią tylko renówki od 1995 roku bodajże, więc mają także spore doświadczenie. Potrafią naprawić dla wielu mechaników zaporowe usterki a "lewarki" znają na wylot. Nie zdzierają na kasę. Ostatnio pełen serwis z przeglądem zawieszenia, stanu układu hamulcowego i wydechowego, wymianą kompletu filtrów, oleju, płynu chłodniczego świec, pasku osprzętu, sprawdzeniem CLIP-em, naprawieniem błędów zapięcia tylnych pasów, odgrzybieniem, ozonowaniem i nabiciem klimy za pięć i pół stówki ( w tym były moje części). Na miejscu posiadają wszystkie części i oryginalne i zamienne w konkurencyjnych cenach. Niektórzy magicy za serwis klimy potrafią wołać 350. Nie będę podawał nazwy firmy. Wystarczy poszukać w googlach to się znajdzie. Klientów mają z dalekich okolic.
•
|