cinas
822
12
160
2
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Kaczory
cinas
Specjalisci
— 17-04-2016, 08:11
Wysterować z clipa czy łapie sprzęgło
Jak łapie to instalacja OK brak warunków
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Czy ktos w tym roku nabijał juz klime? Dzis dzwonilem to ,,zaufanego,, majstra i krzyknął ponad 400zl za 550gram czynnika. Podobno poszlo w gore i to sporo, a jak u Was?
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
cinas
822
12
160
2
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Kaczory
cinas
Specjalisci
— 14-03-2018, 14:36
Cena czynnika poszła w kosmos jesienią butla kosztowała 800 zł aktualnie 1600 i do lata ma dojść do 2200 zł + multum roboty papierkowej
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
•
pio555
31,464
126
11207
3,060
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 14-03-2018, 14:38
Bo powstała ustawa f-gazowa i zaczął się cyrk.
Trzeba mieć uprawnienia koszt ok 1500 i ogarniać kupę papierów.
U mnie w firmie też jest kabaret z pompami ciepła i klimatyzatorami.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
To jednak nie sciemniał... Masakra.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
ski78
14
0
2
1
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Warszawa
ski78
Zarejestrowani
— 18-04-2018, 21:13
Panowie, Panie. Mam problem z klimatyzacją. Czynnik jest, sprawdzona szczelność. Problem polega na tym iż sprężarka włącza się tylko na około 1 minutę. Chłodzi. Rurka górna robi się zimna. Z kratek leci zimne powietrze. Po podłączeniu pod CLIP pokazuje wysokie ciśnienia na wysokim i niskim ciśnieniu przekroczone trzy razy. Nie ma błędów. Tak samo na zegarach przyrządu od klimy. Wtedy też wyłącza sprężarkę. Czujnik podmieniany. Skraplacz wymieniany 2 lata temu. Co może powodować tak wysokie ciśnienie w układzie?
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 18-04-2018, 21:15
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Roming
8,393
27
5190
5,668
INNY
2019
INNY
Tarnobrzeg
Roming
Zarejestrowani
— 19-04-2018, 02:33
(14-03-2018, 14:36)cinas napisał(a): Cena czynnika poszła w kosmos jesienią butla kosztowała 800 zł aktualnie 1600 i do lata ma dojść do 2200 zł
W lutym butla 12 kg czynnika kosztowała 1200 zł, a teraz już 1900 zł.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-04-2018, 02:35 przez Roming.)
•
ski78
14
0
2
1
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Warszawa
ski78
Zarejestrowani
— 19-04-2018, 06:00
Ściągnięte 363g, nabite 480g. Właśnie dlatego podjechałem na sprawdzenie. Myślałem, że jest za mało czynnika i dlatego wyłącza. Podsumowując, czynnik ok, jak już się załączy to wentylator działa na pierwszym biegu, na zegarach i clip pokazuje ciśnienie wysokie 18bar a niskie 12bar i się rozłącza. Przy wzroście ciśnienia słychać też głośniejszą pracę sprężarki lub zaworu sterującego.
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 19-04-2018, 07:20
moze jakis zawor regulujacy cisnienie sie zacial/zepsul/zapchal, stad wysokie cisnienie jest. Z tego co kojarze z instrukcji serwisowej, to sprezarka tez ma zakaz wlaczania sie przy za wysokim cisnieniu.
Moze jak wymieniales skraplacz (byla jak rozumiem nieszczelnosc) to nie wymieniles osuszacza... ten naciagnal wody i zapchal sie... Spelnia on tez role filtra ukladu, a jak filtr zapchany jest to wiadomo.... Moze to tez byc przyczyna wzrostu cisnienia...
•
|