cycus69
56
0
2
7
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
cycus69
Zarejestrowani
— 02-06-2023, 20:25
op
Patrzyłem i kombinowałem na tych strefach to na strefie 1 czyli gorący klimat płynna regulacja temperatury jest dla mnie za malo dmucha chłopaki mówią że im z tyłu gorąco a bieg wentylatora na auto i na fast tez się skarżą dopiero jak dam manualnie podwyższę bieg wentylatora , zima dobrze grzeje
Przy drugiej ustawieniu klimat gorący szybką regulacja temperatury lepiej chłodzi ale jak wieczorem jeździłem autem to musiałem dawać więcej temperatury np 24 stopnie zebu było mi cieplej . Na umiarkowanej miałem chwilę i dużej nie testowałem, na 4 ustawieniu klimat zimny to mi nie nasze klimaty
•
gruchard
8
0
1
0
SC III ph II
2015
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Racibórz
gruchard
Zarejestrowani
— 04-06-2023, 03:46
(02-06-2023, 20:25)cycus69 napisał(a): Patrzyłem i kombinowałem na tych strefach to na strefie 1 czyli gorący klimat płynna regulacja temperatury jest dla mnie za malo dmucha chłopaki mówią że im z tyłu gorąco a bieg wentylatora na auto i na fast tez się skarżą dopiero jak dam manualnie podwyższę bieg wentylatora , zima dobrze grzeje
Przy drugiej ustawieniu klimat gorący szybką regulacja temperatury lepiej chłodzi ale jak wieczorem jeździłem autem to musiałem dawać więcej temperatury np 24 stopnie zebu było mi cieplej . Na umiarkowanej miałem chwilę i dużej nie testowałem, na 4 ustawieniu klimat zimny to mi nie nasze klimaty
Mam podobnie, że muszę manualnie przyśpieszać wentylator, aby szybko się samochód wychłodził. Dla porównania w Focusie MK2 jak jest samochód nagrzany to chce mi głowę urwać na takie obroty wchodzi wentylator nadmuchu, a później stopniowo zwalnia.
Co może być przyczyną, że nawiew działa tylko na 55% przy tak nagrzanym samochodzie.
Załączone pliki
Miniatury
•
Vapor
1,109
9
1352
1,329
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Sosnowiec
Vapor
Zarejestrowani
— 04-06-2023, 05:15
Mam takie pytanie:
PR014- napięcie zasilania kalkulatora- 14,2V.
PR046- napięcie zasilania kalkulatora- 25,5V.
Czym te parametry się różnią i czemu jest taka różnica w napięciu kalkulatora?
Jeśli dobrze rozumiem, to wartości w obu parametrach powinny się znajdować w przedziale od 0 do 18 V.
Wysłane z mojego CPH2251 przy użyciu Tapatalka
•
cycus69
56
0
2
7
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
cycus69
Zarejestrowani
— 04-06-2023, 21:23
op
Dokładnie mam taką sytuację jak kolega pisze zastanawiam się czemu nadmuch zmniejsza jeśli temperatura wewnątrz auta jest wysoka, powinien zmniejszyć dopiero jak wychlodzi do danej temperatury nie rozumiem tego.
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-06-2023, 22:46
Może czujnik temperatury wewnątrz? Myśli że aż tak gorąco nie jest i nie ustawia na mocny nadmuch
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
gruchard
8
0
1
0
SC III ph II
2015
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Racibórz
gruchard
Zarejestrowani
— 05-06-2023, 23:28
(04-06-2023, 22:46)Mati napisał(a): Może czujnik temperatury wewnątrz? Myśli że aż tak gorąco nie jest i nie ustawia na mocny nadmuch
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Ale jednak czujnik pokazuje wysoką temperaturę, więc albo algorytm i jego obliczenia szlag trafił (czyt. sterownik), albo TTTM. Bo nie wiem co może jeszcze odpowiadać, za działanie nawiewu.
Czynnik jest nabity, parownik daje nadmuch powietrza o temp. bliskiej 0 stopni, temperatura wewnętrzna blisko realnej (czujnik odpada, chyba że wilgotność przekłamuje i to jest powodem), zewnętrzna również, zakres temperatur na climatronicu od 15 do 26, poziom nasłonecznienia też pokazuje (lecz nie wiem czy prawidłowo, tego nie sprawdzałem).
Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
•
cycus69
56
0
2
7
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
cycus69
Zarejestrowani
— 08-06-2023, 20:13
op
Też potwierdzam co kolega pisze temperaturę wewnątrz mam wysoka czujnik działa. Klima dobrze chodzi jak ustawisz nadmuch manualnie
•
Gieno555
938
-1
99
136
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 08-06-2023, 23:52
To lepej dla zdrowia jeśli auto się wolnej wychładza. Może inżynierowie o tym pomyśleli
•
cycus69
56
0
2
7
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
cycus69
Zarejestrowani
— 09-06-2023, 19:32
op
Może i zdrowiej ale młodzi w samochodzie narzekają ze im z tyłu gorąco
•
wojteks
2,843
12
684
622
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 10-06-2023, 05:49
(09-06-2023, 19:32)cycus69 napisał(a): młodzi w samochodzie narzekają ze im z tyłu gorąco To zaproponuj im że mogą na nogach iść albo komunikacją publiczną się poruszać.
Ze zdjęcia w profilu wynika że masz przyciemnione szyby, więcej nic nie wymyślisz. Trzeba przywyknąć, z tyłu zawsze będzie cieplej niż z przodu i nie ma chyba nawiewów osobnych na tył.
•
|