cycus69
56
0
2
7
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
cycus69
Zarejestrowani
— 11-06-2022, 13:26
op
Aha szybkiego schładzania tzn,? Ja daję na 18 lub 17 stopni Celsjusza obieg zamknięty i manualnie steruje wiatrakiem
•
szymin89
419
1
85
43
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Berlin/Augustów
szymin89
Zarejestrowani
— 11-06-2022, 21:01
W klimatroniku są przyciski kolejno: Soft, Auto, Fast. Klikasz Fast i wieje na początku mocniej, możliwe że kompresor jest też inaczej wysterowany- tego nie wiem.
•
cycus69
56
0
2
7
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
cycus69
Zarejestrowani
— 12-06-2022, 08:13
op
Wieje mocniej ale tak jak mówisz że na początku troszkę
•
cycus69
56
0
2
7
SC III ph II
2014
1.5 dCi 110KM, 2013-2016
Poznań
cycus69
Zarejestrowani
— 23-06-2022, 19:35
op
Część dziś patrzyłem w takim gorącu nawiew na przednie kratki wentylacyjne ustawione i po ok 3 min miałem temp ok 12 13 stopni nie malała , dla pewności tym samym termometrem zrobiłem u ojca w kadjar i miał ok 5-6stopni
•
JanuszGScenic
48
0
4
2
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Piaseczno
(08-06-2022, 20:28)cycus69 napisał(a): Ja się po gubiłem trochę i sam nie wiem niby z nawiewów leci chłodne ale w aucie dziś na przykład miałem na auto i na low i Caly czas chodziła i nie było zbytnio zimno , jeszcze się dwóm chłopakom pytałem czy im zimno
Ja chłodnice miałem ciut przegięta bo auto kupiłem uderzone ale szczelność zrobiona była i po kolizji nie było czynnika potem nabili klimę i chłodzi
Z klimatyzacji ma lecieć powietrze mroźne i w samochodzie ma być chłód. Jak ktoś pokrętnie tłumaczy, że duża buda i dłużej musi chłodzić i jeszcze jakieś inne tłumaczenia to znaczy, że się nie zna. Osobiście mam podobny problem z Scenikiem 3. Wszystko niby jest sprawne - wymieniona sprężarka, wymieniona chłodnica klimatyzacji, przepłukany układ, nabity czynnik, wymieniony filtr, odgrzybiona chemicznie i nadal wieje chłodnym powietrzem nie mroźnym. Obok stał Megane 3 i tam można było się poczuć jak w Arktyce w zimie.
Pan od Klimy powiedział mi, że może mieszacze się przycinają i puszczają zmieszane powietrze ciepłe z zimnym, może parownik coś szwankować i niewiadomo co jeszcze.
Ciśnienie sprawdzone i normie, czynnika jest 460g a powinno być 480 więc super, z nawiewów niby wieje 8,5 stopnia a mimo wszystko 10 cm od nawiewu powietrze jest tylko i aż chłodne.
W Mondeo jak ustawię 16 stroni to po 30 sekundach bolą palce od zimna przy nawiewach. Będę szukał dalej.
•
Vapor
1,109
9
1352
1,329
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Sosnowiec
Vapor
Zarejestrowani
— 14-07-2022, 17:04
U mnie temperatura ustawiona na 18 stopni, a temperatura parownika na postoju to około 14- 15 stopni. Na obiegu wewnętrznym spada do około 8- 9 stopni.
Tak ma być, czy coś jest uwalone?
Wysłane z mojego CPH2251 przy użyciu Tapatalka
•
wojteks
2,843
12
684
622
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 14-07-2022, 17:23
Jakby za wysoka ta temperatura, czyżby za mało czynnika było, kiedy serwis robiłeś?
•
Vapor
1,109
9
1352
1,329
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Sosnowiec
Vapor
Zarejestrowani
— 14-07-2022, 17:40
Wczoraj był serwis klimy.
Wysłane z mojego CPH2251 przy użyciu Tapatalka
•
JanuszGScenic
48
0
4
2
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Piaseczno
(14-07-2022, 13:20)JanuszGScenic napisał(a): (08-06-2022, 20:28)cycus69 napisał(a): Ja się po gubiłem trochę i sam nie wiem niby z nawiewów leci chłodne ale w aucie dziś na przykład miałem na auto i na low i Caly czas chodziła i nie było zbytnio zimno , jeszcze się dwóm chłopakom pytałem czy im zimno
Ja chłodnice miałem ciut przegięta bo auto kupiłem uderzone ale szczelność zrobiona była i po kolizji nie było czynnika potem nabili klimę i chłodzi
Z klimatyzacji ma lecieć powietrze mroźne i w samochodzie ma być chłód. Jak ktoś pokrętnie tłumaczy, że duża buda i dłużej musi chłodzić i jeszcze jakieś inne tłumaczenia to znaczy, że się nie zna. Osobiście mam podobny problem z Scenikiem 3. Wszystko niby jest sprawne - wymieniona sprężarka, wymieniona chłodnica klimatyzacji, przepłukany układ, nabity czynnik, wymieniony filtr, odgrzybiona chemicznie i nadal wieje chłodnym powietrzem nie mroźnym. Obok stał Megane 3 i tam można było się poczuć jak w Arktyce w zimie.
Pan od Klimy powiedział mi, że może mieszacze się przycinają i puszczają zmieszane powietrze ciepłe z zimnym, może parownik coś szwankować i niewiadomo co jeszcze.
Ciśnienie sprawdzone i normie, czynnika jest 460g a powinno być 480 więc super, z nawiewów niby wieje 8,5 stopnia a mimo wszystko 10 cm od nawiewu powietrze jest tylko i aż chłodne.
W Mondeo jak ustawię 16 stroni to po 30 sekundach bolą palce od zimna przy nawiewach. Będę szukał dalej. Sprawdziłem przy okazji czy u mnie wentylator pracuje na 1 biegu po włączeniu klimy. I jest jakoś tak dziwnie bo pisaliście wcześniej, że jak klima włączona powinien pracować cały czas. U mnie podczas włączenia klimy wentylator się uruchamia na 1 biegu i działa z 60 sekund, potem na około10 sekund załącza się 2 bieg i znów działa na 1 biegu. Po około minucie czasu bieg 1 się wyłącza i wentylator się zatrzymuje i potem znowu startuje na 1 biegu, potem chwilę na 2 i tak cały czas. Oczywiście gdy wentylator się zatrzymuje chyba kompresor się wyłącza i zaczyna lecieć letnie powietrze.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 15-07-2022, 18:12
(15-07-2022, 09:27)JanuszGScenic napisał(a): (14-07-2022, 13:20)JanuszGScenic napisał(a): (08-06-2022, 20:28)cycus69 napisał(a): Ja się po gubiłem trochę i sam nie wiem niby z nawiewów leci chłodne ale w aucie dziś na przykład miałem na auto i na low i Caly czas chodziła i nie było zbytnio zimno , jeszcze się dwóm chłopakom pytałem czy im zimno
Ja chłodnice miałem ciut przegięta bo auto kupiłem uderzone ale szczelność zrobiona była i po kolizji nie było czynnika potem nabili klimę i chłodzi
Z klimatyzacji ma lecieć powietrze mroźne i w samochodzie ma być chłód. Jak ktoś pokrętnie tłumaczy, że duża buda i dłużej musi chłodzić i jeszcze jakieś inne tłumaczenia to znaczy, że się nie zna. Osobiście mam podobny problem z Scenikiem 3. Wszystko niby jest sprawne - wymieniona sprężarka, wymieniona chłodnica klimatyzacji, przepłukany układ, nabity czynnik, wymieniony filtr, odgrzybiona chemicznie i nadal wieje chłodnym powietrzem nie mroźnym. Obok stał Megane 3 i tam można było się poczuć jak w Arktyce w zimie.
Pan od Klimy powiedział mi, że może mieszacze się przycinają i puszczają zmieszane powietrze ciepłe z zimnym, może parownik coś szwankować i niewiadomo co jeszcze.
Ciśnienie sprawdzone i normie, czynnika jest 460g a powinno być 480 więc super, z nawiewów niby wieje 8,5 stopnia a mimo wszystko 10 cm od nawiewu powietrze jest tylko i aż chłodne.
W Mondeo jak ustawię 16 stroni to po 30 sekundach bolą palce od zimna przy nawiewach. Będę szukał dalej. Sprawdziłem przy okazji czy u mnie wentylator pracuje na 1 biegu po włączeniu klimy. I jest jakoś tak dziwnie bo pisaliście wcześniej, że jak klima włączona powinien pracować cały czas. U mnie podczas włączenia klimy wentylator się uruchamia na 1 biegu i działa z 60 sekund, potem na około10 sekund załącza się 2 bieg i znów działa na 1 biegu. Po około minucie czasu bieg 1 się wyłącza i wentylator się zatrzymuje i potem znowu startuje na 1 biegu, potem chwilę na 2 i tak cały czas. Oczywiście gdy wentylator się zatrzymuje chyba kompresor się wyłącza i zaczyna lecieć letnie powietrze. " ... gdy wentylator się zatrzymuje chyba kompresor się wyłącza i zaczyna lecieć letnie powietrze...".
Dokładnie tak, wszystko się wyłącza.
Miałem to samo, solidne opróżnienie układu i napełnienie zdziałalo cuda.
Może dlatego, że to Megane
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
|