PawkoTbg
110
2
254
347
INNY
2010
2.0 dCi FAP 160KM, 2009-2011
Tarnobrzeg
PawkoTbg
Zarejestrowani
— 29-07-2018, 12:27
op
Witam forumowiczów.
Chciałbym zapytać co może być przyczyną tego że pomimo tego że rurka od sprężarki do parownika jest zimna i oszroniona (jak na zdjęciu) i ustawionych 16 stopni na climatronicu czyli minimum brak jakichkolwiek oznak chłodzenia wnętrza.
Wczorajsza jazda z podkarpacia na mazury w 30 stopniowym upale, koszmar... Dodam jeszcze że nabijalem klime w maju i był przeprowadzony test szczelności, stała na azocie jakieś 3 godz i było ok. po wyjeździe z warsztatu wszystko było ładnie pięknie, chodziło aż miło, teraz lipa... a zrobiłem od tamtego czasu może z 1500km.
Będę wdzięczny za podpowiedź gdzie szukać. ![[Obrazek: 3ca38afe598d795079e8fdb38b3fdf62.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180729/3ca38afe598d795079e8fdb38b3fdf62.jpg)
•
skrodzka
383
0
315
438
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Kudowa Zdrój
skrodzka
Zarejestrowani
— 29-07-2018, 12:35
Czujnik ciśnienia klimy albo co bardziej prawdopodobne zawór rozprężny inaczej dławik zamarza. Ja właśnie kupiłem osuszacz i rurkę z zaworem rozprężnym i w poniedziałek daję do warsztatu na wymianę i serwis klimy.
Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka
•
PawkoTbg
110
2
254
347
INNY
2010
2.0 dCi FAP 160KM, 2009-2011
Tarnobrzeg
PawkoTbg
Zarejestrowani
— 29-07-2018, 12:39
op
(29-07-2018, 12:35)skrodzka napisał(a): Czujnik ciśnienia klimy albo co bardziej prawdopodobne zawór rozprężny inaczej dławik zamarza. Ja właśnie kupiłem osuszacz i rurkę z zaworem rozprężnym i w poniedziałek daję do warsztatu na wymianę i serwis klimy.
Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka Dzięki za info, a wiesz może czy uszkodzony dlawik wykaże jakieś błędy, mam możliwość podłączenia do DDT2000
•
skrodzka
383
0
315
438
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Kudowa Zdrój
skrodzka
Zarejestrowani
— 29-07-2018, 18:13
Nie pokaże błędów. Sam DDT mam i nic nie pokazuje. Na innych kompach też.
Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 29-07-2018, 18:19
Sam dlawik/zawor to czesc czysto mechaniczna, nie ma jak pokazywac zadnych bledow czy czegokolwiek. Nie w nim zadnego czujnika. Efektem jest tylko zamarzniecie ukladu i nagle spadek wydajnosci. Trzeba go wymienic i tyle. I tak jak kolega @ skrodzka wyzej wspomnial, trzeba wymienic to wraz z osuszaczem.
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to A2-eR11 for this post
• PawkoTbg, Roming
PawkoTbg
110
2
254
347
INNY
2010
2.0 dCi FAP 160KM, 2009-2011
Tarnobrzeg
PawkoTbg
Zarejestrowani
— 30-07-2018, 13:47
op
Dzisiejsza wizyta w warsztacie w Biskupcu zweryfikowała usterkę, okazało się że jest nieszczelności w układzie, było tylko 20 gram czynnika z wymaganych 650. W środę napelniam z kontrastem i kierunek podkarpacie, później będziemy szukać gdzie jest nieszczelności.
Pozdrawiam wszystkich z Warmii
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 30-07-2018, 21:17
(30-07-2018, 13:47)PawkoTbg napisał(a): było tylko 20 gram czynnika z wymaganych 650 moim zdaniem byłeś u jakiegoś "Janusza" przy takich gramach sprężarka by nie wystartowała i nie były by rurki zmrożone
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Mati for this post
• A2-eR11
skrodzka
383
0
315
438
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Kudowa Zdrój
skrodzka
Zarejestrowani
— 30-07-2018, 23:04
Poza tym czynnika do SC II wchodzi 550g. Lepiej tego dopilnować.
Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka
•
Asia
19,906
29
5659
2,582
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2007-2009
Sandomierz
Asia
Kobiety
— 31-07-2018, 04:56
Paweł ma lagune nie SII
Tapatalk
•
Roming
8,399
27
5192
5,671
INNY
2019
INNY
Tarnobrzeg
Roming
Zarejestrowani
— 31-07-2018, 06:52
(30-07-2018, 21:17)Mati napisał(a): (30-07-2018, 13:47)PawkoTbg napisał(a): było tylko 20 gram czynnika z wymaganych 650 moim zdaniem byłeś u jakiegoś "Janusza" przy takich gramach sprężarka by nie wystartowała i nie były by rurki zmrożone
Byłem, widziałem - 28 g maszyna odessała.
•
|