op
Witam, dzisiaj odpadła mi wraz z ramką tablica rejestracyjna... jak widać na dołączonym zdjęciu Francuz też miał z nią kłopoty bo jest kilka otworów i połamanych śrub. Macie jakiś fajny patent żeby po kilku miesiącach sytuacja się nie powtórzyła? Bo teraz mi chyba nie pozostaje nic innego jak wkrętami zrobić nowe otwory
Jakiś patent na skuteczne zamontowanie ramki tablicy rejestracyjnej
(23-02-2018, 15:19)roming napisał(a): nikt nie zajuma tablicy.Jak będzie chciał zajumać to i tak to zrobi. A przy wyrwaniu może jeszcze więcej tylko szkód narobić. Ramkę staram się przykręcić na 4wkręty. Po jednym na każdy róg (jeśli tylko jest możliwość). Wtedy przynajmniej się nie telepie co jej tak nie uszkadza (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2018, 15:29 przez KulusioWy.)
Ja zawsze na wkręty i nigdy problemu nie było
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
A najlepsze że na odwrocie blendy jest napisane "do not drill". Nie wiem jaki Francuzi patent wymyślili ale ja zamontowałem ramkę na dwa wkręty. Z tym że dałam dwie podkładki z tworzywa aby jakoś uszczelnić ten montaż. Co by się woda nie dostawała do środka. Zrobiłem to przy okazji uszczelniania całej blendy silikonem do klapy.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Ramkę nituje dwoma nitami do blendy a żeby łeb nitu nie przelazł przez otwory technologiczne w ramce podkładam podkładki. Na blendę przyklejam specjalną gąbkę i wtedy ramka nie brzęczy.
do not drill... ale jest tam narysowane pole w ktorym wiercic nie mozna. Dlatego ze zazwyczaj montowana jest po drugiej stronie antena HF. mozna ją przewiercic.
Blenda jest identyczna dla kazdego scenica II czy to ma HF czytez nie ma, stad napis. Ale ustawiajac ramke po srodku i lapiac ją na 4 wkrety w kazdym z rogow mozna normalnie tam przewiercic sobie bo jest i poza obszarem objetym antena HF i 4 punkty to nie to samo co 2 wiec trzyma jak zła ta ramka. (23-02-2018, 19:14)A2-eR11 napisał(a): Dlatego ze zazwyczaj montowana jest po drugiej stronie antena HF. mozna ją przewiercic.masz podgląd gdzie ona może być?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Ja zawsze nituje sporymi nitami z podkladkami w 4-6 miejscach bo nie lubię jak drga. A jak ramka dobra to raczej długo nie będzie potrzeby wymiany. Chociaż później z rozwierceniem nitow też źle nie ma.
Polecam uszczelnic wszystkie możliwe dziury pod tablicą bo dostaje się przez nie woda do klapy. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka (24-02-2018, 00:42)Mati napisał(a):(23-02-2018, 19:14)A2-eR11 napisał(a): Dlatego ze zazwyczaj montowana jest po drugiej stronie antena HF. mozna ją przewiercic.masz podgląd gdzie ona może być? Wyjmowalem cala blende zeby spinki powymieniac bo mi wyskakiwaly z jednej strony ale niestety jakos nie robilem tam zdjec A pozostale otwory jakie ktos tam robil tez polecam zaslepic. Ja robilem to klejem na goraco co by trwale bylo. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości