Wozny84
1,065
3
463
1,731
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Kraków
Wozny84
Zarejestrowani
— 23-02-2018, 15:17
op
Witam, dzisiaj odpadła mi wraz z ramką tablica rejestracyjna... jak widać na dołączonym zdjęciu Francuz też miał z nią kłopoty  bo jest kilka otworów i połamanych śrub. Macie jakiś fajny patent żeby po kilku miesiącach sytuacja się nie powtórzyła? Bo teraz mi chyba nie pozostaje nic innego jak wkrętami zrobić nowe otwory 
•
Roming
8,443
27
5228
5,724
INNY
2019
INNY
Tarnobrzeg
Roming
Zarejestrowani
— 23-02-2018, 15:19
Ja zawsze nituję przez tablicę do blendy.
Trwale i nikt nie zajuma tablicy.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Roming za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Roming for this post
• Wozny84
KulusioWy
5,937
63
4504
5,228
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Katowice
(23-02-2018, 15:19)roming napisał(a): nikt nie zajuma tablicy. Jak będzie chciał zajumać to i tak to zrobi.
A przy wyrwaniu może jeszcze więcej tylko szkód narobić.
Ramkę staram się przykręcić na 4wkręty. Po jednym na każdy róg (jeśli tylko jest możliwość).
Wtedy przynajmniej się nie telepie co jej tak nie uszkadza
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2018, 15:29 przez KulusioWy.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi KulusioWy za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to KulusioWy for this post
• Wozny84
pio555
31,544
126
11261
3,074
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 23-02-2018, 16:33
Ja zawsze na wkręty i nigdy problemu nie było
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• Wozny84
skrodzka
383
0
315
438
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Kudowa Zdrój
skrodzka
Zarejestrowani
— 23-02-2018, 16:50
A najlepsze że na odwrocie blendy jest napisane "do not drill". Nie wiem jaki Francuzi patent wymyślili ale ja zamontowałem ramkę na dwa wkręty. Z tym że dałam dwie podkładki z tworzywa aby jakoś uszczelnić ten montaż. Co by się woda nie dostawała do środka. Zrobiłem to przy okazji uszczelniania całej blendy silikonem do klapy.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi skrodzka za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to skrodzka for this post
• Wozny84
haszczurur
2,446
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Ramkę nituje dwoma nitami do blendy a żeby łeb nitu nie przelazł przez otwory technologiczne w ramce podkładam podkładki. Na blendę przyklejam specjalną gąbkę i wtedy ramka nie brzęczy.
A2-eR11
3,227
23
896
1,656
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 23-02-2018, 19:14
do not drill... ale jest tam narysowane pole w ktorym wiercic nie mozna. Dlatego ze zazwyczaj montowana jest po drugiej stronie antena HF. mozna ją przewiercic.
Blenda jest identyczna dla kazdego scenica II czy to ma HF czytez nie ma, stad napis.
Ale ustawiajac ramke po srodku i lapiac ją na 4 wkrety w kazdym z rogow mozna normalnie tam przewiercic sobie bo jest i poza obszarem objetym antena HF i 4 punkty to nie to samo co 2 wiec trzyma jak zła ta ramka.
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to A2-eR11 for this post
• Mati, Wozny84
Mati
26,576
101
4844
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 24-02-2018, 00:42
(23-02-2018, 19:14)A2-eR11 napisał(a): Dlatego ze zazwyczaj montowana jest po drugiej stronie antena HF. mozna ją przewiercic. masz podgląd gdzie ona może być?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Trodor
1,141
13
512
177
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Andrychów
Trodor
Zarejestrowani
— 24-02-2018, 01:08
Ja zawsze nituje sporymi nitami z podkladkami w 4-6 miejscach bo nie lubię jak drga. A jak ramka dobra to raczej długo nie będzie potrzeby wymiany. Chociaż później z rozwierceniem nitow też źle nie ma.
Polecam uszczelnic wszystkie możliwe dziury pod tablicą bo dostaje się przez nie woda do klapy.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Trodor za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Trodor for this post
• Wozny84
A2-eR11
3,227
23
896
1,656
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 24-02-2018, 13:35
(24-02-2018, 00:42)Mati napisał(a): (23-02-2018, 19:14)A2-eR11 napisał(a): Dlatego ze zazwyczaj montowana jest po drugiej stronie antena HF. mozna ją przewiercic. masz podgląd gdzie ona może być?
Wyjmowalem cala blende zeby spinki powymieniac bo mi wyskakiwaly z jednej strony ale niestety jakos nie robilem tam zdjec
A pozostale otwory jakie ktos tam robil tez polecam zaslepic. Ja robilem to klejem na goraco co by trwale bylo.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to A2-eR11 for this post
• Wozny84
|