Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Historia ASO online - Renault.fr/my-renault


Okarolina
Kobiety

ja jedynie w ASO otrzymałam wgląd nie ma udostępnionej całej historii

Reanult Scenic- moja czarna strzałaBiggrin
Prywatnie: klik
Odpowiedz
tomibaranek
Zarejestrowani

(24-06-2016, 05:00)Wojtas_BB napisał(a): No to i ja sie pochwalę, a w zasadzie pochwalę Renault, bo w niecałe 24 godz od wysłania skanu DR trzymałem historię napraw. Niestety jak już wyżej wspomniano ograniczoną do 5 lat, ale u mnie to w zasadzie wystarczająco, bo obejmuje od przebiegu 31.000 km Biggrin

Mógłby Kolega zdradzić na jaki adres mailowy można wysłać taką prośbę ??

Odpowiedz
Wojtas_BB
Zarejestrowani

(10-10-2016, 11:29)tomibaranek napisał(a): Mógłby Kolega zdradzić na jaki adres mailowy można wysłać taką prośbę ??
kontakt.klient@ renault.com.pl

Pozdrawiam Wojtas_BB
Citroen C5 Aircross, 1.2 PT, 2023
Seat Arona, 1.0, 2021
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Wojtas_BB za ten post post:
  • haszczurur, tomibaranek
haszczurur
Zarejestrowani

Na tej polskiej stronie My Renault nic nie ma po zarejestrowaniu się i wprowadzeniu nr. VIN wychodzi tylko, że to SC II ph I przebieg 671850 i średni przebieg 50 tyś. coś tam rocznie ani roku produkcji a tym bardziej wyposażenia. Ta strona to jakieś dziadostwo.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2016, 20:01 przez haszczurur.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Fyox
filozof
Zarejestrowani

Bo oni tak pracują nad tą stroną. Napisz do nich ze skanem dowodu rejestracyjnego, to Ci wyślą całą posiadaną historię. Na przebieg z My Renault nie patrz, bo jest wyliczany z zakładanego rocznego, więc niby się zgadza. Ciekawe, kto tyle założył. Na koniec roku powinno być coś koło 720.000km. Tak z ciekawości, to ile ci teraz budzik pokazuje?

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • Fyox, wolfik
haszczurur
Zarejestrowani

Teraz mam na szafie 253 tyś. ale ten przebieg ze strony My Renault może się zgadzać gdyż samochód kupiony w Holandii w dużym komisie a oni tam kręcą szafy tak samo jak u nas albo i lepiej. Tylko ja i tak mam prawie wszystko wymienione a chciałem się dowiedzieć tak z ciekawości. Po za tym chciałem na tej stronie sprawdzić M II szwagra i za cholerę nie chce mi zatwierdzić danych. Chodzi o datę 1-szej rejestracji. W ogóle ta strona jest tak skomplikowana i mało logiczna, że nie mogę się tam w niczym połapać. Czy w tym Renault to same debile pracują?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2016, 19:28 przez haszczurur.)

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Myślę, ze to niedoinwestowanie informatyków, a przy okazji brak umiejętności sprecyzowania wymagań, co do baz danych przez zamawiających. Nie tylko renault ma problem z intuicyjnością serwisu www. Było trochę lepiej z rok temu, jak była stara strona.
Spróbuj, jak napisałem wyżej, bezpośrednio na maila. Nad Twoim wpisem Wojtas_BB podał adres. Zawsze będziesz miał info co miał fabrycznie zamontowane i przebieg.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • haszczurur
maciekno
Zarejestrowani

Niestety już nie udostępniają historii mailowo. Dzisiaj po 15 minutach od wysłania skanu dostałem odmowę?

[Obrazek: icon3.png]  
Odpowiedz
Gostom
Zarejestrowani

(04-01-2017, 13:18)Gostom napisał(a): Za email od renault:

Cytat:Odpowiadając na Pańskie zapytanie, odnośnie historii informuję, że nie ma już takiej możliwości, procedura została zmieniona.


Za chat z obsługą:
Cytat:Proszę Pana, na chwię obecną mogę uzyskać dla Pana nazwę wersji wyposażenia, oraz przesłać kod silnika wraz z jego wyróżnikiem, jeśli chodzi o historię serwisowania, przebiegi nie udostępniamy takich danych, jest to odgórna decyzja Renault Polska, odpowiedzi na zadawane pytania może Pan uzyskać w ASO.

JA: Czy w ASO przekażą mi historie serwisową samochodu? Czy blokada przekazywania dotyczy też ASO?
Cytat:Nie uzyska Pan tam również historii, może się Pan umówić na przegląd na którym uzyska Pan informacje o stanie obecnym samochodu, ewentualnych koniecznych, bądź wartych uwagi w przyszłości naprawach.

(04-01-2017, 13:24)Gostom napisał(a): Tak na dobitkę:


Cytat:Renault Polska nie udziela tego typu informacji.
Informacje w bazach Renault Polska Sp. z o.o. są do użytku wewnętrznego Spółki.
Dla Klienta potwierdzeniem obsługi pojazdu w ASO są zlecenia napraw otwieranych podczas każdej wizyty w ASO, czy faktury za usługi płatne. Klient zainteresowany zakupem używanego samochodu o tego typu dokumenty może się zwrócić tylko do właściciela auta.

[Obrazek: 2831916.png]
Odpowiedz
wolfik
Zarejestrowani

no teraz jak kupic renault z wtórnego obiegu? uff mi się udało

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości