Historia ASO online - Renault.fr/my-renault
(24-06-2016, 05:00)Wojtas_BB napisał(a): No to i ja sie pochwalę, a w zasadzie pochwalę Renault, bo w niecałe 24 godz od wysłania skanu DR trzymałem historię napraw. Niestety jak już wyżej wspomniano ograniczoną do 5 lat, ale u mnie to w zasadzie wystarczająco, bo obejmuje od przebiegu 31.000 km Mógłby Kolega zdradzić na jaki adres mailowy można wysłać taką prośbę ?? (10-10-2016, 11:29)tomibaranek napisał(a): Mógłby Kolega zdradzić na jaki adres mailowy można wysłać taką prośbę ??kontakt.klient@ renault.com.pl
Pozdrawiam Wojtas_BB
Citroen C5 Aircross, 1.2 PT, 2023 Seat Arona, 1.0, 2021
Na tej polskiej stronie My Renault nic nie ma po zarejestrowaniu się i wprowadzeniu nr. VIN wychodzi tylko, że to SC II ph I przebieg 671850 i średni przebieg 50 tyś. coś tam rocznie ani roku produkcji a tym bardziej wyposażenia. Ta strona to jakieś dziadostwo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2016, 20:01 przez haszczurur.)
Bo oni tak pracują nad tą stroną. Napisz do nich ze skanem dowodu rejestracyjnego, to Ci wyślą całą posiadaną historię. Na przebieg z My Renault nie patrz, bo jest wyliczany z zakładanego rocznego, więc niby się zgadza. Ciekawe, kto tyle założył. Na koniec roku powinno być coś koło 720.000km. Tak z ciekawości, to ile ci teraz budzik pokazuje?
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Teraz mam na szafie 253 tyś. ale ten przebieg ze strony My Renault może się zgadzać gdyż samochód kupiony w Holandii w dużym komisie a oni tam kręcą szafy tak samo jak u nas albo i lepiej. Tylko ja i tak mam prawie wszystko wymienione a chciałem się dowiedzieć tak z ciekawości. Po za tym chciałem na tej stronie sprawdzić M II szwagra i za cholerę nie chce mi zatwierdzić danych. Chodzi o datę 1-szej rejestracji. W ogóle ta strona jest tak skomplikowana i mało logiczna, że nie mogę się tam w niczym połapać. Czy w tym Renault to same debile pracują?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2016, 19:28 przez haszczurur.)
Myślę, ze to niedoinwestowanie informatyków, a przy okazji brak umiejętności sprecyzowania wymagań, co do baz danych przez zamawiających. Nie tylko renault ma problem z intuicyjnością serwisu www. Było trochę lepiej z rok temu, jak była stara strona.
Spróbuj, jak napisałem wyżej, bezpośrednio na maila. Nad Twoim wpisem Wojtas_BB podał adres. Zawsze będziesz miał info co miał fabrycznie zamontowane i przebieg.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział. (04-01-2017, 13:18)Gostom napisał(a): Za email od renault: (04-01-2017, 13:24)Gostom napisał(a): Tak na dobitkę: |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości