siepa123
46
0
3
14
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Wołów
siepa123
Zarejestrowani
— 30-01-2021, 18:19
op
Witam, jesienią wymieniłem prawa linkę od ręcznego, ponieważ pancerz był przetarty i nie odpuszczała do końca. Dwa dni temu wystąpiła awaria ręcznego. Po rozebraniu okazalo się, że jest urwana końcówka, która wchodzi do mechanizmu. Linkę zareklamowałem i założyłem inną z Lineksa czy coś takiego. Hamulec działa . Teraz pytanie, błędy są skasowane i hamulec działa dobrze, sprawdziłem moc zaciagnięcia i po obu stronach jest coś w okolicach 740nm. Czy potrzeba coś kalibrować, adaptować, czy możliwe jest, że linka pękła z powodu za mocnego zaciagniecia? Czy to nie jest możliwe?
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 30-01-2021, 19:05
(30-01-2021, 18:19)siepa123 napisał(a): Witam, jesienią wymieniłem prawa linkę od ręcznego, ponieważ pancerz był przetarty i nie odpuszczała do końca. Dwa dni temu wystąpiła awaria ręcznego. Po rozebraniu okazalo się, że jest urwana końcówka, która wchodzi do mechanizmu. Linkę zareklamowałem i założyłem inną z Lineksa czy coś takiego. Hamulec działa . Teraz pytanie, błędy są skasowane i hamulec działa dobrze, sprawdziłem moc zaciagnięcia i po obu stronach jest coś w okolicach 740nm. Czy potrzeba coś kalibrować, adaptować, czy możliwe jest, że linka pękła z powodu za mocnego zaciagniecia? Czy to nie jest możliwe?
Jeżeli wszystko działa prawidłowo - nie ma co kombinować z kalibracją .
Linka urwała się, bo miała się urwać i już. taka jej uroda / wada jakościowa.
Mechanizm hamulca linki nie zerwie, nie pozwoli na to czujnik siły zaciągnięcia.
Można podjechać na diagnostykę sprawdzić, czy siła hamowania jest w normie na obu kołach.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• siepa123
polaq
2,312
18
635
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 01-02-2021, 12:59
740N to jest standardowa siła zaciągania.
Drugi poziom to jest około 1000N i pewnie tego poziomu linka nie wytrzymała. Taki urok tańszych linek.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to polaq for this post
• siepa123
kiwikrakow
4,169
21
3413
6,203
SC III ph I
2010
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
KrakoWieliczka
ja jednak myślę że spali elektronikę ( np.przekaźnik) w hamulcu a linki wytrzymają.
Żona powiedziała wybieraj albo ja albo scenic, a ja lubię to auto...
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 01-02-2021, 19:27
(01-02-2021, 13:51)kiwikrakow napisał(a): ja jednak myślę że spali elektronikę ( np.przekaźnik) w hamulcu a linki wytrzymają.
a po drodze zabezpieczenie
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
|