kraczo
23
0
1
0
SC I ph II
2002
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kraków
kraczo
Zarejestrowani
— 28-04-2018, 11:41
op
Witam posiadam Scenic I lift 2002 rok 1.6 benzyna.
Mam bardzo uciążliwy i trudny do rozwiązania problem otóż jak auto sie zagrzeje tzn jak wlaczy sie wentylator to podczas jazdy do kabiny ( konkretnie pod nogi kierowcy ) bucha gorace powietrze, od razu robi sie parno w samochodzie, sprawdzalem i powietrze nie buch z nawiewu na nogi tylko bardziej ze srodka za gazem, jak wlacze nawiew to z otworu nawiewu leci chlodniejsze.
Usterka wystepuje tylko wtedy gdy auto zlapie temperature i zalczyc sie wiatrak.
Pozdrawiam
Dawid
TomaszB napisał 30-04-2018, 17:31:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2018, 17:31 przez TomaszB.)
•
filozof
5,202
19
1614
1,922
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 30-04-2018, 17:26
Ja bym szukał dziury w podłodze.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 30-04-2018, 20:08
(28-04-2018, 11:41)kraczo napisał(a): Usterka wystepuje tylko wtedy gdy auto zlapie temperature i zalczyc sie wiatrak. tylko jeszcze nie ma takich upałów żeby Ci się wentylator załączał. Może problem w układzie chłodzenia jest?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
kraczo
23
0
1
0
SC I ph II
2002
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kraków
kraczo
Zarejestrowani
— 07-05-2018, 21:03
op
Witam ponownie i dziekuje za odpowiedzi, dziury w podlodze nie ma na pewno bo sprawdzialem, jezdze po miescie wiec chlodnica w korkach sie zalacza ale czy na pewno wtedy i tylko wtedy grzeje to juz sam nie wiem, na trasie nie grzeje tylko jak stoje auto sie zagrzej i pozniej w czasie jazdy bucha tym goracym powietrzem.
•
filozof
5,202
19
1614
1,922
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 09-05-2018, 14:07
Może rozleciała się uszczelka pod serwem hamulcowym. Tam jest ogromna dziura w grodzi. Spróbuj go rozgrzać na postoju i szukaj skąd leci to ciepłe powietrze.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Patrys4891
7,979
17
2405
707
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 09-05-2018, 14:40
Też bym szukał jakiejś dziury w grodzi.
Tam jest kilka otworów, którymi może wpadać powietrze.
wszystkie gumowe rzeczy w grodzi do obmacania, na pewno któryś znajdziesz luźny
•
kraczo
23
0
1
0
SC I ph II
2002
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kraków
kraczo
Zarejestrowani
— 18-06-2018, 12:32
op
Hej dzieki za odpowiedzi, wczoraj stalem w korku na autostradzie i jak ruszylem to myslalem ze sie zagotuje tak buchalo gorace powietrze spod kierownicy, zauwazylem ze jak jade na trasie to sie nic nie dzieje tzn tak nie bucha tylko jak stane chwile ( nawet zgasze silnik ) wsiadam to znowu bucha. Mam dziurawy kaktalizotar i bardzo pierdzi moze to jest powodem ? Jesli chodzi o dziury w grodzi to szczerze mowiac nie bardzo wiem jak to bez kanalu sprawdzic ;/ z gory patrzylem to niby jest ok
•
filozof
5,202
19
1614
1,922
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 18-06-2018, 20:28
Katalizator faktycznie trzyma kilkaset stopni, ale pewnie czułbyś spaliny w środku. Zrób, jak pisałem: rozgrzej go na postoju, niech Ci zacznie "buchać" i szukaj ręką miejsca skąd to gorąco leci. Do tego kanału nie trzeba, a może zawęzisz obszar poszukiwań. Piszesz, że spod kierownicy; tam też w grodzi jest otwór i uszczelka (wielki, gumowy kondom) na kolumnie kierownicy. Może tu się coś rozszczelniło?
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
kraczo
23
0
1
0
SC I ph II
2002
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kraków
kraczo
Zarejestrowani
— 18-06-2018, 21:49
op
(18-06-2018, 20:28)filozof napisał(a): Katalizator faktycznie trzyma kilkaset stopni, ale pewnie czułbyś spaliny w środku. Zrób, jak pisałem: rozgrzej go na postoju, niech Ci zacznie "buchać" i szukaj ręką miejsca skąd to gorąco leci. Do tego kanału nie trzeba, a może zawęzisz obszar poszukiwań. Piszesz, że spod kierownicy; tam też w grodzi jest otwór i uszczelka (wielki, gumowy kondom) na kolumnie kierownicy. Może tu się coś rozszczelniło?
Właśnie ten wielki gumowy kondom był dziurawy i pokleiłem go taśmą ( przed tym zabiegiem wiało po nogach czy nagrzany czy zimny ).
Teraz juz nie wieje jednak jak sie zagrzeje to po prostu czuć jak bucha gorącem, rzeczywiście spalin nie czuć w kabinie. Jak na postoju go zagrzeje to nie bedzie leciec tylko bedzie gorące wszystko na dole, porozbieram dywaniki wszystkie i wtedy go zagrzeje i zobacze co tam tak sie nagrzewa, moze zrobie jakies zdjecia to wstawie tutaj moze tam czegos jest brak stad ta dolegliwosc,
Pozdrawiam
Dawid
•
tomspeed
266
2
63
11
SC II ph I
2006
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
kaszuby
tomspeed
Zarejestrowani
— 18-06-2018, 23:27
papieros, zapalic i przykladac wszedzie gdzie sie da, bedzie widac po dymie skad powietrze leci.
tania sprawdzona metoda, nawet dla niepalących
dodatkowo:
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDI `07 4x4 AT
•
|