op
Panowie w moim GS IV z 2018 roku powolutku pada akumulator. 2 lata !!! Tragedia. We wcześniejszym aucie akumulator wytrzymał 7 lat. Co za czasy. Ale do rzeczy. W tym modelu jest zastosowany bodajże akumulator EFB - teoretycznie wytrzymalszy. W praktyce o kant d.... potłuc tą wytrzymałość. Czy upierać się przy EFB czy montować "zwykły akumulator?
Grand Scenic IV 1.3 Tce - pada akumulator
EFB i zwykły to nieduza roznica w cenie.
Chyba bym zostal przy EFB Nie da sie reklamować aku? Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Nie umarł jeszcze tak do końca, ale już widzę / słyszę jak auto kręci z rana, jak jest blisko 0. Dam mu jeszcze szansę i go podładuję. Ale tak jak pisałem we wcześniejszym aucie KIA i to dieslu akumulator przy takim samym sposobie eksploatacji wytrzymał 7 lat, bez doładowywania !!! W 7 roku umarł nagle, no ale to już nikogo nie dziwiło. Może się i da reklamować, ale trochę nie chce mi się tracić czasu i nerwów na serwis, żeby potem od nich usłyszeć, że to wina użytkownika.
op
Sprawdziłem.
Gwarancja producenta undefined 1000 km 24 miesięcy - koniec 28.06.2020 Tak, że po frytkach. Auto jest co prawda na rozszerzonej gwarancji o 3 lata. Ale ona nie obejmuje aku. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-11-2020, 19:30 przez sk-victor.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości