Grand Scenic 2019r. LPG
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Ja rozumiem niezadowolenie posiadaczy diesli, że tak potaniały i trudno je teraz sprzedać, ale żeby aż tak krytykować TCe, nieładnie.
Może powinno powstać nowe forum dla posiadaczy Sceników benzynowych, TCe i z LPG, chyba nad tym pomyślę ;-) (22-04-2019, 19:13)twilk7 napisał(a): Megane RS nie ma 300 kucy. A Megane IV RS ma 300KM 1.8TCe https://www.motofakty.pl/artykul/nowe-me...retne.html Gdyby były za granicą padnięte 1.2TCe to handlarze by je ściągali do PL naprawiali i sprzedawali, a jakoś ich z tym towarem nie widzę, a wiem dobrze co ścigają i co się dobrze sprzedaje, bo je u nas to naprawiają :-) Ostatnio dwa Sc3 Grand 1.4TCe sprzedały się błyskawicznie. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2019, 21:19 przez h4jt.) (22-04-2019, 21:11)h4jt napisał(a): Ja rozumiem niezadowolenie posiadaczy diesli, że tak potaniały i trudno je teraz sprzedać, ale żeby aż tak krytykować TCe, nieładnie.to tak jak krytykować 1.5 dci... to jest krytyka dzisiejszych silników benzynowych...akurat trafiło na Tce bo to forum Renault więc głupio sie rozpisywać na temat TSI Multiair Ecobost itp...
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
A kto krytykuje 1.5dCi, przecież to znany i dobry silnik, mamy nawet taki w rodzinie, serwisujemy te silniki naszych klientów. Kilka dobrych lat temu też go krytykowano, że taka mała pojemność, że wyżyłowany itp ...
A tak na magnesie to jako jeden z moderatorów tego forum powinien kolega zachować pewną stronniczość i obiektywizm. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2019, 21:35 przez h4jt.)
Trochę chyba kolega przesadza z tym 3/4 internetu, ja tak nie uważam, bo widzę co przyjeżdża do naszego warsztatu i co naprawiamy.
Ja akurat diesla nie mam, bo zawsze miałem Pb/LPG. Obecne ceny zwariowały w 2012 roku pamiętam, że dCi były o 15tys.zł wyższe od benzyniaków i większość kupowało diesle, teraz taki dCi na rynku wtórnym jest średnio o 5-7tys.zł tańszy, zalew z europy zachodniej jest spory, do tego manipulacje na rynku paliwowym i straszenie ekologią. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2019, 21:53 przez h4jt.) (22-04-2019, 21:52)h4jt napisał(a): Trochę chyba kolega przesadza z tym 3/4 internetu,przeciez jestes tak samo jak ja na grupach FB Megane Scenic Clio itp tam na hasło 1.5 dci każą uciekać jak najdalej a "onanizują" się każdą dostępna Pb Dla mnie zawsze wyznacznikiem trendu na rynku samochodowym będą ludzie którzy najlepiej się na tym znają czyli flotowcy a Ci jakoś nie "pałają" miłością to tych "oszczędnych" benzyn (które w zakupie sa o 20% tańsze) które mozna zagazować i jeździć za półdarmo tylko kupują te straszne drogie diesle płaca drogo za paliwo i nawet nie chcą słyszeć o niczym innym niż diesel
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Gdyby nie wymyślono i opracowano instalacji LPG to na pewno jeździł bym dieslem.
Obsługujemy i serwisujemy flotę małej firmy kurierskiej, 18szt. Dacia Dokker Van 1.6SCe H4M, niektóre mają już pod 300tys.km. KFC dowozi klientom swoje kuraki Fiatami panda z LPG. Zanana Wrocławska firma taksówkarska jeździ Daciami z LPG. Wrocławskie autobusy MPK jeżdżą na CNG dieslami. ... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2019, 22:35 przez h4jt.)
Nie rozmawiajmy tu o starych kapciach motoryzacji bo kolega pyta o silnik w najnowszym aucie a jak on się będzie sprawował tego nie wie nikt s tym bardziej z LPG którego w większości krajów się nie montuje
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości