Gorąca podłoga bagażnika, smród przypalanego plastiku, przegrzany tłumik końcowy
itek
— 22-06-2020, 20:37
A jakie to ciepło powinno być ciepłe? Piszę tak, bo czytam i czytam jak w komedii gdzie badano "zawartość cukru w cukrze".
A może by tak wizyta w serwisie bo ten serwer już też gorący. (22-06-2020, 19:54)polaq napisał(a): Możesz zrobić szybki test tłumika końcowego.Otóż to. Ja też już nawiercam. W Meganie którą posiadam tłumik oberwał się od wody. Ledwie mogłem go podnieść a w środku chlupało jak w bańce 5 litrowej. (23-06-2020, 09:30)wleniu napisał(a): Z ciekawości sprawdziłem (organoleptycznie) u siebie tłumik końcowy. Gorący jak diabli. Nie dało się dotknąć ręką. Jak wy to robicie? Miałem już wiele samochodów... W każdym, nawet w 126p, mogłem końcówkę rury wydechowej zatkać ręką - bez odczucia gorąca. Aktualnie w dieslu końcówka jest ledwo ciepława.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
I jak tam? Czy udało się usunac przyczynę nadmiernego nagrzewania? Mam u siebie podobną sytuację, ale w silniku 1.5dci 106KM. Jeszcze nie mierzyłem dokładnych temperatur, ale podłoga bagażnika nad tłumikiem nagrzewa się naprawdę mocno po przejechaniu odcinków autostradowych.
(28-07-2020, 12:00)Rado Pendziałek napisał(a): I jak tam? Czy udało się usunac przyczynę nadmiernego nagrzewania? Mam u siebie podobną sytuację, ale w silniku 1.5dci 106KM. Jeszcze nie mierzyłem dokładnych temperatur, ale podłoga bagażnika nad tłumikiem nagrzewa się naprawdę mocno po przejechaniu odcinków autostradowych. Nie wiem, jak wy to robicie. Dzisiaj jeździłem Megane 3 z 1,5 dci. Podłoga bagażnika zimna. A jaka by miała być, skoro prawie cała jest z tworzywa sztucznego... W każdym razie wanna koła zapasowego jest cała plastikowa. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2020, 16:49 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 (28-07-2020, 16:49)ko-ma napisał(a):(28-07-2020, 12:00)Rado Pendziałek napisał(a): I jak tam? Czy udało się usunac przyczynę nadmiernego nagrzewania? Mam u siebie podobną sytuację, ale w silniku 1.5dci 106KM. Jeszcze nie mierzyłem dokładnych temperatur, ale podłoga bagażnika nad tłumikiem nagrzewa się naprawdę mocno po przejechaniu odcinków autostradowych. Ton Twojej wypowiedzi sugeruje, jak gdybyśmy celowo spowodowali taką sytuację w naszych autach. Tak czy siak, informacja o tym, że sytuacja jest totalnie anormalna jest cenna, bo już zaczynałem wierzyć mechanikowi, który ma tutaj filozofię - "jeździć obserwować"... W tej sytuacji nie wiem, czy nie reanimować 22 letniego BMW na wakacje, bo nie chcę gasić potem Renówki na autostradzie. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości