Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Ford Fiesta/Fusion


kewinmal
Zarejestrowani

Masz rację jak najbardziej Biggrin
Ale ja kupiłbym tylko 1.0 ecoboosta
Stukają ponad 250tys km i to po chipsie albo jako auta służbowe ;)

Wysłane z mojego G3311 przy użyciu Tapatalka

308 I 1.6 hdi 16v 90km jest super furą

Wysłane z mojego G3311 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2017, 13:17 przez kewinmal.)

Pogromca
Moderatorzy

(31-12-2017, 13:14)kewinmal napisał(a): Masz rację jak najbardziej Biggrin
Ale ja kupiłbym tylko 1.0 ecoboosta
Stukają ponad 250tys km i to po chipsie albo jako auta służbowe ;)

Wysłane z mojego G3311 przy użyciu Tapatalka

no tak, podobnie mówił handlowiec że spokojnie ponad 200 dopyka, w przypadku użytkowania Mojej Żony było by to jakieś hm ? chyba 30 lat :P
przy ostatnim samochodzie podczas użytkowania go 7 lat zrobiła 50 tyś Biggrin
ja byłem napalony na takie 1.0 no ale koszty potem ewentualnych napraw przy takim niskim nabijaniu kilometrów to wiesz.. Biggrin

FanRenault89
Zarejestrowani

op Ja zastanowiłem się i Polo ''okularnik'' byłby ok.Jaki silnik polecacie?

(31-12-2017, 11:49)kewinmal napisał(a): Kupuj 1.0 ecoboosta silnik z*******y nawet ten 100km (100.125 i 140 są)
Jeździłem w tym miesiącu nowiutką fiestą 1.0 ecoboost 100km w wersji titanium i muszę przyznać że jest to najlepiej prowadzące się i najbardziej zaawansowane auto z segmentu B.
Silnik serio daje rade, fajna skrzynia 6 biegowa, na trasę nawet idealna.
Wogule nie czuć że silnik ma 3 cylindry,
nawet ruszanie z miejsca bez dotykania gazu nie powoduje drgań czy spadku obrotów.

Sam zastanawiam się nad Fordem z ecoboostem :-D

Wysłane z mojego G3311 przy użyciu Tapatalka

W moim budżecie na pewno nie znajdę forda ecoboost.Ten wątek założyłem po to żeby znaleźć jakieś fajne auto.A nie żeby zachwalać forda z silnikiem 1.0 ecoboost.
P.S w Fieście mk6 nie ma ecoboost tylko są silniki duratec.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2017, 13:52 przez FanRenault89.)

Pogromca
Moderatorzy

a ten KA nie wchodzi w grę ? Czy już postanowione na Modusa ?

thermalfake
Zarejestrowani

Auto z EB nawet kilkuletnie używane nie da się kupić za określony przez zainteresowanego budżet około 7k PLN.
Nówkę Fiestę (ST-Line, Titanium) na kredyt albo wynajem długoterminowy z odkupem w Ford Multiopcje z pierwszą wpłatą 10% owszem Biggrin
Także to jakaś abstrakcja w tym wątku.

Fusionem nie jeździłem - taka napompowana fiesta z pyszczkiem przypominająca transita connecta, prekursor dzisiejszego b-max'a tyle, że bez przesuwnych drzwi.
Model KA czyli popularna "kaczka" - nie przypadł mi do gustu, małe w środku; czuć, że jedzie się puszką, słabe wyciszenie. Ogólnie przypominało mi to wspomnienia z fiata doblo.
Fiesta MKVI - ta po liftingu w 2005r jak najbardziej ok. Bez większych niespodzianek. Dobrze utrzymane auto i nie klepane z kilku sztuk długo posłuży.
Szczerze jeśli miałbym w kieszeni 7k PLN to w tych samych pieniądzach wolałbym wybrać kompakta, auto o rozmiar większe czyli Focusa pierwszej generacji po faceliftingu, z końca produkcji 2004. Da się znaleźć krajówkę z pełną historią i bez rdzy. Auto w swojej klasie ma bardzo dobry i chwalony układ jezdny, jest zwrotne, wygodne, lepsza jakość materiałów i milsze niż to co zaczęli wkładać od 2005 do całej gamy modeli. Elektryka się w nim nie pierniczy. Części eksploatacyjne nie rujnują portfela. Nadal jeździ w domu.

Z silnikiem EB jest taka historia na własnym przykładzie użytkowania nowego Transita Couriera (1.0T 100KM tylko taki ta jest).
Jeżdżąc do pracy i z pracy na tym samym odcinku i przy podobnych temperaturach zewnętrznych dużo szybciej nagrzewa się zwykły benzynowiec np mój scenic czy obydwie fiesty mk7 '2015.
Courier grzeje ciepłym dopiero niemal pod pracą gdzie mam równe 5km. Nie pałuję silnika. Nie ma szans, żeby osiągnął temperaturę roboczą. Pali w granicach 8/100 na pusto. Jazda gdzieś dużo dalej w granicach 4.5/100 przy utrzymanych 70-80kmh. Motor dynamiczny ale z dużą turbodziurą, zbiera się to od 3500rmp, pierwszy bieg jest krótki ale bez mocy. Silnik trzycylindrowy może i nie czuć w kabinie (czuć za to na pewno na drążku lewarka biegów) ale doskonale słychać przy energicznym wyprzedzaniu daje odgłos młynka do kawy. Każde nawet lekkie depnięcie na gaz daje słyszalny metaliczny wydźwięk. Na początku sam rechot silnika mnie irytował ale już przechodzi.

Jakie by to auto nie było podejdź z rozwagą bo auta nastoletniego taniego w zakupie, bezawaryjnego i młodego po po prostu się wyklucza wzajemnie.

ScII PhI 1.6 16V 113KM 2003 Confort Authentique 
ScII PhI 1.9  dCI 120KM 2005 Confort Dynamique 
Wave
Ciitroen C4 Picasso 2.0HDI 136KM 2009 Exclusive
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi thermalfake za ten post post:
  • Pogromca
kewinmal
Zarejestrowani

(31-12-2017, 13:48)FanRenault89 napisał(a): Ja zastanowiłem się i Polo ''okularnik'' byłby ok.Jaki silnik polecacie?

(31-12-2017, 11:49)kewinmal napisał(a): Kupuj 1.0 ecoboosta silnik z*******y nawet ten 100km (100.125 i 140 są)
Jeździłem w tym miesiącu nowiutką fiestą 1.0 ecoboost 100km w wersji titanium i muszę przyznać że jest to najlepiej prowadzące się i najbardziej zaawansowane auto z segmentu B.
Silnik serio daje rade, fajna skrzynia 6 biegowa, na trasę nawet idealna.
Wogule nie czuć że silnik ma 3 cylindry,
nawet ruszanie z miejsca bez dotykania gazu nie powoduje drgań czy spadku obrotów.

Sam zastanawiam się nad Fordem z ecoboostem :-D

Wysłane z mojego G3311 przy użyciu Tapatalka

W moim budżecie na pewno nie znajdę forda ecoboost.Ten wątek założyłem po to żeby znaleźć jakieś fajne auto.A nie żeby zachwalać forda z silnikiem 1.0 ecoboost.
P.S w Fieście mk6 nie ma ecoboost tylko są silniki duratec.
Jeśli chodzi o mk6 to polecam 1.6 tdci jest to ten sam silnik co w 308.
Według mnie to jeden z najlepszych diesli

Wysłane z mojego G3311 przy użyciu Tapatalka

FanRenault89
Zarejestrowani

op
(31-12-2017, 14:19)Pogromca napisał(a): a ten KA nie wchodzi w grę ? Czy już postanowione na Modusa ?

Ka nie bo to wersja ciężarowa ale polo okular i seat ibiza 3 jest ok.

(31-12-2017, 15:34)kewinmal napisał(a): Jeśli chodzi o mk6 to polecam 1.6 tdci jest to ten sam silnik co w 308.
Według mnie to jeden z najlepszych diesli
Nie diesel tylko benzyna.Auto będzie użytkowane na małych dystansach.Poza tym diesel to same problemy:turbo,dpf/fap,dwumasa.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2017, 15:39 przez FanRenault89.)

Pogromca
Moderatorzy

Ibiza III to jest https://www.olx.pl/oferta/seat-ibiza-1-2...18a679236e ?

FanRenault89
Zarejestrowani

op
(31-12-2017, 15:15)thermalfake napisał(a): Auto z EB nawet kilkuletnie używane nie da się kupić za określony przez zainteresowanego budżet około 7k PLN.
Nówkę Fiestę (ST-Line, Titanium) na kredyt albo wynajem długoterminowy z odkupem w Ford Multiopcje z pierwszą wpłatą 10% owszem Biggrin
Także to jakaś abstrakcja w tym wątku.

Fusionem nie jeździłem - taka napompowana fiesta z pyszczkiem przypominająca transita connecta, prekursor dzisiejszego b-max'a tyle, że bez przesuwnych drzwi.
Model KA czyli popularna "kaczka" - nie przypadł mi do gustu, małe w środku; czuć, że jedzie się puszką, słabe wyciszenie. Ogólnie przypominało mi to wspomnienia z fiata doblo.
Fiesta MKVI - ta po liftingu w 2005r jak najbardziej ok. Bez większych niespodzianek. Dobrze utrzymane auto i nie klepane z kilku sztuk długo posłuży.
Szczerze jeśli miałbym w kieszeni 7k PLN to w tych samych pieniądzach wolałbym wybrać kompakta, auto o rozmiar większe czyli Focusa pierwszej generacji po faceliftingu, z końca produkcji 2004. Da się znaleźć krajówkę z pełną historią i bez rdzy. Auto w swojej klasie ma bardzo dobry i chwalony układ jezdny, jest zwrotne, wygodne, lepsza jakość materiałów i milsze niż to co zaczęli wkładać od 2005 do całej gamy modeli. Elektryka się w nim nie pierniczy. Części eksploatacyjne nie rujnują portfela. Nadal jeździ w domu.

Z silnikiem EB jest taka historia na własnym przykładzie użytkowania nowego Transita Couriera (1.0T 100KM tylko taki ta jest).
Jeżdżąc do pracy i z pracy na tym samym odcinku i przy podobnych temperaturach zewnętrznych dużo szybciej nagrzewa się zwykły benzynowiec np mój scenic czy obydwie fiesty mk7 '2015.
Courier grzeje ciepłym dopiero niemal pod pracą gdzie mam równe 5km. Nie pałuję silnika. Nie ma szans, żeby osiągnął temperaturę roboczą. Pali w granicach 8/100 na pusto. Jazda gdzieś dużo dalej w granicach 4.5/100 przy utrzymanych 70-80kmh. Motor dynamiczny ale z dużą turbodziurą, zbiera się to od 3500rmp, pierwszy bieg jest krótki ale bez mocy. Silnik trzycylindrowy może i nie czuć w kabinie (czuć za to na pewno na drążku lewarka biegów) ale doskonale słychać przy energicznym wyprzedzaniu daje odgłos młynka do kawy. Każde nawet lekkie depnięcie na gaz daje słyszalny metaliczny wydźwięk.  Na początku sam rechot silnika mnie irytował ale już przechodzi.

Jakie by to auto nie było podejdź z rozwagą bo auta nastoletniego taniego w zakupie, bezawaryjnego i młodego po po prostu się wyklucza wzajemnie.
Mi chodzi żeby łapał się w rocznikach od 2002 w zwyż.

(31-12-2017, 15:42)Pogromca napisał(a): Ibiza III to jest https://www.olx.pl/oferta/seat-ibiza-1-2...18a679236e ?

Dokładnie to.Dla nas ok Thumbup

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2017, 15:44 przez FanRenault89.)

kewinmal
Zarejestrowani

Oczywiście nie namawiam nikogo na ecoboosta, jest to moja opinia i każdy może mieć swoje zdanie.
Osobiście jestem przeciwnikiem kupowania samochodu na raty, kredyty i ch.. wie co jeszcze i nie kupowałbym samochodu na siłe.
W tych piniendzach możesz mieć np. https://www.olx.pl/oferta/ford-fiesta-1-...c3018ea5af
Mi osobiście ten silnik odpowiada bardziej niż jakieś małe benzyniaki ;) ale to tylko moja propozycja Biggrin





Użytkownicy przeglądający ten wątek:

9 gości