Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Dźwięki spod deski rozdzielczej


niezwyciężony
Zarejestrowani

ha! no to fajnie gdzieś spod licznika, deski

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

op
(07-01-2014, 22:24)niezwyciężony napisał(a): ha! no to fajnie gdzieś spod licznika, deski

a bo tak głowę wkładałem bliżej licznika i jakoś się po szybie niosło stamtąd.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
niezwyciężony
Zarejestrowani

silnik od mieszania można dokładnie rozebrać, ale czasami po złożeniu pracuje głośniej niż przed Thumbup

Odpowiedz
ZygaM
No bo takie jest wrażenie niezwyciężony, jakby właśnie z deski rozdzielczej, ale zwykle jest to w obudowie lusterka, wentylatorek analizatora klimatronic.
jak mi się uda, to jeszcze dziś wrzucę maniusia jak to wyczyścić.
Oj niestety, serwer jest ustawiony ma max 10 zdjęć w poście, a tu jest aż 12, więc na raty.

Demontaż i czyszczenie turbinki, czujnika temperatury wewnętrznej.
Dotyczy aut z Climatronik (klimatyzacja sterowana automatycznie)


Opracował user meganecoupe02 (z innego forum), wyraził zgodę na publikację na tym forum wstawił ZygaM, po małych zmianach szaty.


Uwaga 1: Proponuję postępować tak jak napisał autor, ponadto niech całość złapie ciepłej temperatury pomieszczenia, zmarznięte łatwo pęka, łatwo można uszkodzić. Jak się dobrze przyjrzycie powiększeniom zdjęć, widać, że autor połamał sobie nie które części.
Uwaga 2; Jeśli nie brzęczy Wam nic nad lusterkiem z przodu, nie ma potrzeby tego czyścić.

Krok po kroku:
1. Zdejmujemy obudowę turbinki. Płaszczyznę z "kłódką" przepychamy w stronę szyby (uderzenie pięścią jest bardzo skuteczne). Odłączmy kostkę.
[Obrazek: 1csc.jpg]
[Obrazek: 2vnv.jpg]

2. Czyścimy z zewnątrz turbinkę.
[Obrazek: 3bmb.jpg]
[Obrazek: 4aua.jpg]

3. Przy użyciu cienkiego płaskiego śrubokręta podwadzamy miejsce zaznaczone na czerwono - obudowa powinna się rozejść na dwie części. Uwaga, obudowa jest delikatna i mi popękała, proszę o wyczucie w tej operacji.
[Obrazek: 5wlw.jpg]

4. Zdejmujemy dolną obudowę turbinki, odchylamy okrągłą gąbkę i wypychamy silniczek do dołu. Siedzi on w gumce, którą warto wcisnąć śrubokrętem - wtedy łatwiej wyjdzie (wszystko widać pod tą szarą gąbką).
[Obrazek: 6hch.jpg]
[Obrazek: 7pyp.jpg]
[Obrazek: 8xlx.jpg]
[Obrazek: 9wgw.jpg]

5. Mamy wszystko na miejscu, czyścimy chusteczką, wacikiem do uszu, czymkolwiek. Ja na ośkę silniczka dałem kroplę oliwy technicznej.

6. Zakładamy gumkę na silniczek i wkładamy z powrotem.
[Obrazek: 10mzm.jpg]
[Obrazek: 11ihi.jpg]

7. Reszta działań już w kolejności odwrotnej do opisanych wcześniej.
[Obrazek: 12ppp.jpg]

Udało się, że nikt z Was nie pisał pomiędzy, więc maniuś wygląda jako jeden w całości.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

op Dzięki, jutro zabieram się za robotę.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
niezwyciężony
Zarejestrowani

gdyby to jednak nie to, to przysłuchaj się przetwornicy w wyświetlaczu

Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

Oktawiusz napisał(a):Dzięki, jutro zabieram się za robotę.
Zrobiłeś ?

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

op Miałem wczoraj jakiś szalony dzień. Nawet nie przyniosłem tego jeszcze do domu.
Ale dobrze, że mi przypomniałeś, zaraz polecę i przyniosę to do domu, niech się ogrzeje trochę w ciepłym.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
TomaszB
Moderatorzy

to w SC II też jest wiatraczek? Opis naprawy tyczy się SC I Ph II .

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

op Z tego co doczytałem w PH I jest a w PH II już jest zastąpiony jakimś innym ustrojstwem

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości