ratownik89medyczny
151
0
3
3
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
Nie duże :)
op
Witam, mój problem polega na tym, że od czasu kiedy spadła temperatura samochód ma problemy z odpalaniem. Przedwczoraj jadąc na nockę (było ok -12) dłuuugo kręcił zanim odpalił.. Wczoraj po nocce w pracy wbijam do auta, przekręcam kluczyk (-13 na wyświetlaczu) samochód kręcił kręcił i nic... po kilku próbach aku padł ;/ Kolega z pracy podjechał Octavią, podładowaliśmy go na kablach, odpalił bez problemu ;-) Pomyślałem więc że winny temu jest akumulator (staryyyy...) więc kupiłem wczoraj nowy, wymieniłem, i w ciągu dnia palił od strzału (ale też silnik był ciepły, na dworze ok -6). Dzisiaj rano wchodzę do auta, przekręcam kluczyk (pokazuje -11 stopni) rozrusznik kręci, kręci, kręci... i odpalił, jednak moim zdaniem kręcił bardzo długo.. ;-( Co o tym myślicie ?? Co zrobił żeby "łapał" szybciej ??
Ps. zastanawiam się, czy może to mieć coś wspólnego z paskiem klinowym hm ? Nie był dawno wymieniany, słychać czasami jak się ślizga (piszczy), więc zastanawiam się, czy nie jest tak że jest to właśnie przyczyna tego długiego kręcenia..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2016, 07:35 przez ratownik89medyczny.)
•
LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
Kolego sprawdź filtr paliwa i samo paliwo może jakiś dodatek pomoże bo świece pewnie sprawdziles?
Wysłane z mojego Lenovo P780 przy użyciu Tapatalka
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 01-01-2016, 09:30
(01-01-2016, 07:35)ratownik89medyczny napisał(a): Ps. zastanawiam się, czy może to mieć coś wspólnego z paskiem klinowym hm ? Nie był dawno wymieniany, słychać czasami jak się ślizga (piszczy), więc zastanawiam się, czy nie jest tak że jest to właśnie przyczyna tego długiego kręcenia.. Pasek klinowy kompletnie nie ma nic tu na rzeczy. Ja bym obstawiał świece prawdopodobnie któraś nie grzeje albo słabo .Koszt nie jest duży wiec jeśli nie wymieniałes ich to od tego bym zaczął.Bo jesli jest ciepło i auto odpala to tak ja wnioskuję
(01-01-2016, 07:35)ratownik89medyczny napisał(a): Ps. zastanawiam się, czy może to mieć coś wspólnego z paskiem klinowym hm ? Nie był dawno wymieniany, słychać czasami jak się ślizga (piszczy), więc zastanawiam się, czy nie jest tak że jest to właśnie przyczyna tego długiego kręcenia.. Pasek klinowy kompletnie nie ma nic tu na rzeczy. Ja bym obstawiał świece prawdopodobnie któraś nie grzeje albo słabo .Koszt nie jest duży wiec jeśli nie wymieniałes ich to od tego bym zaczął.Bo jesli jest ciepło i auto odpala to tak ja wnioskuję
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2016, 09:30 przez scrabi.)
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
ratownik89medyczny
151
0
3
3
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
Nie duże :)
op
Reasumując: Filtr paliwa i świece
Świece nie były baaardzo długo wymianiane - więc muszę się za nie zabrać.
Co do filtra paliwa to od poprzedniego właściciela wiem, że nigdy go nie wymieniał - także wiem co mnie czeka.
Dziękuję za porady ;-)
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Zobacz czy świece wogóle grzeją.W przewodzie paliwowym między pompą a filtrem nie ma powietrza?
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
ratownik89medyczny
151
0
3
3
SC I ph II
2000
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
Nie duże :)
op
Faktycznie muszę się przyłożyć chyba do wymiany tych świec, bo dzisiaj (-9 stopni) zanim zapalił to kręcił przez około 6-7 takich dłuższych cykli i nic.. Świece to ok 70zł sztuka. Zastanawiam się tylko czy wymienić je sobie pod domem, czy oddać na serwis aby wymienili - wiem co i jak ale boje się ze mogę zerwać gwint
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 02-01-2016, 13:12
(02-01-2016, 13:06)ratownik89medyczny napisał(a): Świece to ok 70zł sztuka. a potrzebne Ci są ze złota? kup normalne sporo tańsze
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
pio555
31,321
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 02-01-2016, 13:24
Sprawdź, w giełdzie mam świece do sprzedaży 2 w cenie 1
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
krzysztofk
2,540
13
965
754
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
LUKKUL4158
6,103
5
2124
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
Wyglada na to ze powinny byc ok
Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk
•
|