Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej na badaniu o zmianę ilości miejsc z 7 na 5. Pan pokręcił trochę nosem że nie zaspawane dziury po śrubach a tylko rozwiercone gwinty ale mu przypomniałem że w tamtym tygodniu uzgodniliśmy że to wystarczy i podbił co trzeba. Teraz czekam na termin do WK bo zmiana musi być również w dowodzie rej. Koszt na stacji to 58€.
Pisałem że jest jeszcze coś co różni wersję 7 os od 5 os i jak by ktoś chciał robić taką przeróbkę to może w to zainwestować. Dywan w części tylnej, który jest po bokach trochę za krótki i nie zasłania tak jak trzeba. Ja rozwiązałem to przyklejając czarny filc taki jak na pokrywę podłogi i obudowę subwoofera.
Inna jest podsufitka, w wersji 5 os. nie ma lampki dla pasażerów trzeciego rzędu.
Trzeba usunąć, uciąć lub przyklepać uchwyty trzymające podłokietniki/uchwyty na napoje trzeciego rzędu. Inaczej boczki bagażnika nie będą pasować.
Po zdemontowaniu pasów bezpieczeństwa i ich zapięć wyświetla się komunikat o zapiętych dwóch pasach z tyłu. Tutaj jeszcze nie wiem jak to zdeaktywować, najpierw muszę zmierzyć opór w zapięciach i wstawić opornik lub zewrzeć kable.
Błędu poduszek czy napinaczy nie ma bo pasy są bez napinaczy pirotechnicznych także tutaj luzik.
Warto jest też zdemontować wykładzinę w samym bagażniku, pod nią jest jeszcze dużo miejsca na jakieś rupieci co i tak się wozi w samochodzie.
Parę fotek: