Hyundai i30 kombi 1.4 lub 1.6, lata produkcji
2010-2012, czyli i30 jedynka polift.
Ktoś miał z tym do czynienia?
(Benzyna czy Diesel)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2023, 15:32 przez ljs_ljs_ljs.)
Co po grand Scenic 3 1.6 LPG
op
Dzięki za odpowiedzi i ..chyba ostatnia propozycja.
Hyundai i30 kombi 1.4 lub 1.6, lata produkcji 2010-2012, czyli i30 jedynka polift. Ktoś miał z tym do czynienia? (Benzyna czy Diesel) (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2023, 15:32 przez ljs_ljs_ljs.) (01-11-2023, 15:25)ljs_ljs_ljs napisał(a): Dzięki za odpowiedzi i ..chyba ostatnia propozycja. Ja mam II 1.6 crdi. Wdzięczne auto
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V Renault Megane II 1.9 dci 120km Renault Laguna III 2.0 dci 150km VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel) Jest: Renault Scenic III 1.6 dci 130km
op
Zrobiłem drobny research.
I30 benzyna mają do 2015 luz zaworowy na szklankach, który trzeba niestety regulować. Oraz łańcuch rozrządu, który lubi pęknąć. Do tego pompa paliwa, która lubi ulec awarii. Diesel zaś potrzebuje naprawdę dobrej ropy, i na takim Orlenie on jest niewystarczający. Touran 1.6 MPI. Tutaj podobno rdza atakuje. Seat Altea xl to się domyślam że bliźniak mechaniczny Tourana. Zostaje chyba tylko Toyota Verso/corolla Verso 1.6 valvematic z Belgii/Holandii, Czy z innego kraju gdzie nie sypią solą. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2023, 18:58 przez ljs_ljs_ljs.)
Toyota wcześniej czy później będzie miała rdzawy nalot na podwoziu, każda Toyota.
Idąc Twoim tokiem myślenia, to misz6Cieczmartwic, nie ma auta godnego Ciebie. W obecnych czasach i tak 10 lat wstecz , niestety nie ma samochodu bezawaryjnego. Wszystkie mają jakieś bolączki. Wysłane przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2023, 19:50 przez twilk7.) (01-11-2023, 19:47)twilk7 napisał(a): Toyota wcześniej czy później będzie miała rdzawy nalot na podwoziu, każda Toyota.potwierdzam, także autorze tematu jak będziesz kupował Toyotę to od sprawdzenia podwozia zacząć, zwłaszcza tylna część w okolicach mocowania belki zawieszenia były: Laguna I ph II 1.6 16V , Laguna II ph I 3.0 V6 24V, Laguna II ph I 1.8 16V, Octavia I 1.9TDI, Grand Scenic II ph II 2.0T
-> jest Laguna II ph II 2.0 dci Initiale Paris + Yaris III 1.5 Dual VVT-ie
Toyotę też brałem pod uwagę
Tak, rdzewieją czy nowsze czy starsze, jak to często w japończykach. I30 też się zdarzają z wypryskami, te łańcuchy mają dziwne awarie niekiedy, zdarza się że auta zaczynają brać olej i wtedy coś się dzieje z łańcuchem. Z tego co wiem, ten sam silnik co w cee'd
Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości