Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Co nastepne moze sie zepsuć w moim GS3 2009 1.6 16v lpg


wojteks
Zarejestrowani

Większy to jaki? Monstertrucka nikt raczej że scenica nie buduje.

Odpowiedz
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

op W gs3 zmienilem 205/50/R17 na 195/55/R16
to zrobiło się sporo miecej

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

Nie wierzę że zmiana wysokości boku o 5% wpływa na miękkość pojazdu. Raczej marka opon które mają miękki bok ma większe znaczenie.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi wojteks za ten post post:
  • mb_17
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

op Pomyliłem się w poprzednim moim poście.
Ma być 195/60/r16, a blednie napisalem 195/55.(Byle specjalnie sprawdzic)
205/50/r17 -> profil 102.5 mmm.
195/60/r16 -> profil 117 mmm

Różnica 12% i moim zdaniem czuc

Odpowiedz
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

op Na poczatek listopada jestem umówiony
na wymianę rozrzadu, kzfr.
Ech.. jeszcze chyba coś z.polosiami.
Byłem na stacji kontroli sprawdzic stan
dziada. Diagnosta powiedział że wszystko super. Rudej nie ma, amory i hamulce ok. Przewody ok.
Po tych prawie 18 miechach i tego
co włożyłem i po przejechanych prawie 50 tys
km dziadem, zastanawiam się czy mogłem
kupic hybrydę plus lpg.
Wiem, wydałbym mim 40 tys,
ale moje spore przebiegi (30 tys rocznie)
niedlugo by sie rekompensowały.
22 tys auto + 12 tys ( będzie jak po rozrzadzie)
to wyjdzie 34 tys PLN
50 tys na lpg przy spalanie 10 lpg scenica
przy cenie 3zl na litr lpg to wyjdzie 15 tys PLN
Hybryda spali mi 7 lpg na 100 to koszt 10,5 tys PLN
Dla Scenica wyjdzie 49 tys PLN.
Dla hybrydy, 50,5 Tys . Dodatkowo
ewentualnie koszt instalacji lpg 4tys i jakiś
pakiet startowy dla hybrydy 3tys i rzeczoznawca 1 tys. Razem hybryda około 58,5 tys, przy założeniu Aurisa hsd lub prius 3.
(Prius 2 byłby tanszy)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-10-2024, 19:24 przez ljs_ljs_ljs.)

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Jest jedno ale przy używanej hybrydzie, którego prawie nikt nie bierze pod uwagę. Mianowicie baterie, rozruchowa i hybrydowa. O ile rozruchowa to jeszcze niewielki koszt, o tyle hybrydowa może zaboleć. Bateria taka, potrafi dokonać żywota z dnia na dzień, a nawet szybciej i nie podlega żadnej reklamacji. Kupowanie Toyoty hybrydowej z "rzeczoznawcą" za tysiaka zamiast wizyty w serwisie, gdzie są w stanie sprawdzić i ocenić komputerowo każde ogniwo baterii hybrydowej, to dla mnie jakieś nieporozumienie.
Strasznie wierzysz w tych rzeczoznawców za parę stówek, którzy nie biorą za nic odpowiedzialności.

Wysłane z Redmi 13

Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:
  • kaimoon, user64, wojteks
user64
Zarejestrowani

Poza tym co wyżej kolega napisał, to sądzisz, że w innym aucie nie byłoby napraw, ale to wcale absolutnie żadnych?

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi user64 za ten post post:
  • wojteks
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

op Założyłem to w pakiecie startowym
3k.

Odpowiedz
user64
Zarejestrowani

3k to na opony i jakąś drobnicę. Dziwnie podchodzisz do tego moim zdaniem.

Odpowiedz
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

op @ user64 to Ile Twoim/Waszym zdaniem
należy średnio dołożyć do 15 letniego hybrydziaka. I proszę nie pisać "to zalezy", bo doskonale o tym wiem.
Jednak skoro napisałeś że 3k to biedny
pakiet startowy to proszę podaj Twoim zdaniem realna kwotę.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2024, 10:46 przez ljs_ljs_ljs.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości