Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Citroën C4 Grand Picasso 1.6 THP Exclusive


PunkRock86
Moderatorzy

Online
Tu znowu chyba w Cromie 1.9 JTD wiedzie prym jeśli się nie mylę. Kolega miał taką i super auto ale miały jakieś wady łożysk skrzyni biegów. Jego też to dopadło. Wysyłał do jakiegoś speca co robi te skrzynie hurtowo w garażu pod blokiem Thumbup

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Slepak1987
Zarejestrowani

(20-02-2024, 14:09)pio555 napisał(a): C4 GP jest duże większe nawet od GS3
dla twojej rodziny 2+1 to autobus-no chyba,że planujesz jeszcze się rozmnazać
ja kupując SC I widziałem,że on jest duży i dla rodziny 2+2 był ok
teraz sprzedaje SC3 i kupuje Clio 4 kombi bo w zupełności starcza na moje potrzeby

Nie jest większe od GS3, jak piszemy o C4 gp I generacji. Nawet rozstaw osi jest tutaj większy GS3. 

II generacja jest już zauważalnie większa owszem od renault.

W pierwszej generacji C4 jest benzyna jeszcze 1.8 i 2.0' sensowna. W II genie same wynalazki od 1.2 do 1.6. 


Smax z benzyny to 2.0 "benzyna 145 zetec, ecobost 1.5/1.6 unikać, ewentualnie sprawdzony 2.0 200 koni, do tego jedne z najbardziej awaryjnych automatów power shift

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2024, 21:07 przez Slepak1987.)

Jurek
Zarejestrowani

Online
(20-02-2024, 16:08)LURP napisał(a): Widzę, że się dużo naczytałeś, więc co jest złego w silniku 1,6 Vti, bo się do takiego przymierzam?
Ten 1,6 VTI 115km jest bardzo dobry to silnik konstrukcji PSA ,16 zaworowy ze zmiennymi fazami na obydwu wałkach rozrządu na pasku .Często w publikacjach jest mylony z 1,6 VTI 120km po modernizacji chyba w 2018 i ten bywa kłopotliwy .

[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Jurek za ten post post:
  • LURP
pio555
Junior Administratorzy

Online
(20-02-2024, 21:06)Slepak1987 napisał(a): II generacja jest już zauważalnie większa owszem od renault.
cały czas rozkminiamy temat C4 GP II

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
mav3rick
Zarejestrowani

(20-02-2024, 20:40)Binio napisał(a): Ale patrzył ktoś jaki jest wybór w tych fiatach ?

W całej Polsce w benzynie sztuk 8, z czego większość stara dla @Pogromca
Benzyny się nie bierze, za słaba jest na taką bude. To auto waży ponad 1600kg. No i dla Marka za stare bo produkowane było tylko 2005-2010.

Ja posiadam 1.9jtd 150 koni, jest jeszcze 120 wersja. Później już tylko 2.4jtd. Ten mój silnik to najbardziej optymalny wybór.

Pogromca
Moderatorzy

Online
op Kiedyś jak jeździłem Puntem to Croma mi się bardzo podobała i była brana pod uwagę następcy,ale to było z dziesięć lat temu?
Jeśli chodzi o za stare auto to nie chce żeby to brzmiało jak jakiś burżuj, ale Scenic ma 21 lat i muszę mieć z tyłu głowy..że wymiana zbliża się już całkiem dużymi krokami..dlatego gdzieś się rozglądam za autem które będzie miało z 10 lat żeby tego za chwilę nie wymieniać, jednak jak patrzę to coraz częściej te "nowsze"modele odpadają, a kieruje się to na motoryzację do może 2010 roku..

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2024, 06:53 przez Pogromca.)

pio555
Junior Administratorzy

Online
dobre auta skończyły się wraz z nastaniem ery downsaizingu czyli od ok 2010-2012r
ja np.szukam Clio 4 ale tylko w ON bo przynajmniej ten silnik 1,5 dci jest sprawwdzony i bezawaryjny
nie wyobrażam sobie kupić jakiej benzyny z tego okresu bo za bardzo nie ma co kupic

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Pogromca
wojteks
Zarejestrowani

(21-02-2024, 06:52)Pogromca napisał(a): dlatego gdzieś się rozglądam za autem które będzie miało z 10 lat
Ale w tych rocznikach to już większość z bieda wadliwymi silnikami 1.0. 1.2, 1.6 w benzynie.
Diesle też już skomplikowane ale tylko z DPFem (PSA ma do tego dodatkowo eolys). DPFy Renault raczej też nie są kłopotliwe.

(21-02-2024, 06:52)Pogromca napisał(a): ale Scenic ma 21
W budżecie 40k można próbować znaleźć Scenic IV w bieda wersji ale niestety wybór silników żaden. Ułomny 1.2tce lub 1.5dci te modele też już 8 lat mają.

[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi wojteks za ten post post:
  • Pogromca
Slepak1987
Zarejestrowani

(20-02-2024, 21:17)pio555 napisał(a):
(20-02-2024, 21:06)Slepak1987 napisał(a): II generacja jest już zauważalnie większa owszem od renault.
cały czas rozkminiamy temat C4 GP II

To w niej dobrej benzyny nie ma niestety. 
2.0 hdi plus klasyczny automat kinetyka i nic więcej nie potrzeba.

(21-02-2024, 07:14)wojteks napisał(a):
(21-02-2024, 06:52)Pogromca napisał(a): dlatego gdzieś się rozglądam za autem które będzie miało z 10 lat
Ale w tych rocznikach to już większość z bieda wadliwymi silnikami 1.0. 1.2, 1.6 w benzynie.
Diesle też już skomplikowane ale tylko z DPFem (PSA ma do tego dodatkowo eolys). DPFy Renault raczej też nie są kłopotliwe.

(21-02-2024, 06:52)Pogromca napisał(a): ale Scenic ma 21
W budżecie 40k można próbować znaleźć Scenic IV w bieda wersji ale niestety wybór silników żaden. Ułomny 1.2tce lub 1.5dci te modele też już 8 lat mają.

To w GS IV Ten diesel 1.5 dci to jedyny sensowny wybór i sprawdzony?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2024, 07:34 przez Slepak1987.)

pio555
Junior Administratorzy

Online
(21-02-2024, 07:14)wojteks napisał(a): W budżecie 40k można próbować znaleźć Scenic IV w bieda wersji
raczej słabo bo za 40k ciężko kupić drobnego SC3 z końca produkcji

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości