Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
Citroën C4 Grand Picasso 1.6 THP Exclusive
Tu znowu chyba w Cromie 1.9 JTD wiedzie prym jeśli się nie mylę. Kolega miał taką i super auto ale miały jakieś wady łożysk skrzyni biegów. Jego też to dopadło. Wysyłał do jakiegoś speca co robi te skrzynie hurtowo w garażu pod blokiem
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły. (20-02-2024, 14:09)pio555 napisał(a): C4 GP jest duże większe nawet od GS3 Nie jest większe od GS3, jak piszemy o C4 gp I generacji. Nawet rozstaw osi jest tutaj większy GS3. II generacja jest już zauważalnie większa owszem od renault. W pierwszej generacji C4 jest benzyna jeszcze 1.8 i 2.0' sensowna. W II genie same wynalazki od 1.2 do 1.6. Smax z benzyny to 2.0 "benzyna 145 zetec, ecobost 1.5/1.6 unikać, ewentualnie sprawdzony 2.0 200 koni, do tego jedne z najbardziej awaryjnych automatów power shift (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2024, 21:07 przez Slepak1987.) (20-02-2024, 16:08)LURP napisał(a): Widzę, że się dużo naczytałeś, więc co jest złego w silniku 1,6 Vti, bo się do takiego przymierzam?Ten 1,6 VTI 115km jest bardzo dobry to silnik konstrukcji PSA ,16 zaworowy ze zmiennymi fazami na obydwu wałkach rozrządu na pasku .Często w publikacjach jest mylony z 1,6 VTI 120km po modernizacji chyba w 2018 i ten bywa kłopotliwy . (20-02-2024, 20:40)Binio napisał(a): Ale patrzył ktoś jaki jest wybór w tych fiatach ?Benzyny się nie bierze, za słaba jest na taką bude. To auto waży ponad 1600kg. No i dla Marka za stare bo produkowane było tylko 2005-2010. Ja posiadam 1.9jtd 150 koni, jest jeszcze 120 wersja. Później już tylko 2.4jtd. Ten mój silnik to najbardziej optymalny wybór.
op
Kiedyś jak jeździłem Puntem to Croma mi się bardzo podobała i była brana pod uwagę następcy,ale to było z dziesięć lat temu?
Jeśli chodzi o za stare auto to nie chce żeby to brzmiało jak jakiś burżuj, ale Scenic ma 21 lat i muszę mieć z tyłu głowy..że wymiana zbliża się już całkiem dużymi krokami..dlatego gdzieś się rozglądam za autem które będzie miało z 10 lat żeby tego za chwilę nie wymieniać, jednak jak patrzę to coraz częściej te "nowsze"modele odpadają, a kieruje się to na motoryzację do może 2010 roku.. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2024, 06:53 przez Pogromca.)
dobre auta skończyły się wraz z nastaniem ery downsaizingu czyli od ok 2010-2012r
ja np.szukam Clio 4 ale tylko w ON bo przynajmniej ten silnik 1,5 dci jest sprawwdzony i bezawaryjny nie wyobrażam sobie kupić jakiej benzyny z tego okresu bo za bardzo nie ma co kupic
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (21-02-2024, 06:52)Pogromca napisał(a): dlatego gdzieś się rozglądam za autem które będzie miało z 10 latAle w tych rocznikach to już większość z bieda wadliwymi silnikami 1.0. 1.2, 1.6 w benzynie. Diesle też już skomplikowane ale tylko z DPFem (PSA ma do tego dodatkowo eolys). DPFy Renault raczej też nie są kłopotliwe. (21-02-2024, 06:52)Pogromca napisał(a): ale Scenic ma 21W budżecie 40k można próbować znaleźć Scenic IV w bieda wersji ale niestety wybór silników żaden. Ułomny 1.2tce lub 1.5dci te modele też już 8 lat mają. (20-02-2024, 21:17)pio555 napisał(a):(20-02-2024, 21:06)Slepak1987 napisał(a): II generacja jest już zauważalnie większa owszem od renault.cały czas rozkminiamy temat C4 GP II To w niej dobrej benzyny nie ma niestety. 2.0 hdi plus klasyczny automat kinetyka i nic więcej nie potrzeba. (21-02-2024, 07:14)wojteks napisał(a):(21-02-2024, 06:52)Pogromca napisał(a): dlatego gdzieś się rozglądam za autem które będzie miało z 10 latAle w tych rocznikach to już większość z bieda wadliwymi silnikami 1.0. 1.2, 1.6 w benzynie. To w GS IV Ten diesel 1.5 dci to jedyny sensowny wybór i sprawdzony? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2024, 07:34 przez Slepak1987.) (21-02-2024, 07:14)wojteks napisał(a): W budżecie 40k można próbować znaleźć Scenic IV w bieda wersjiraczej słabo bo za 40k ciężko kupić drobnego SC3 z końca produkcji
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości