kraczo
23
0
1
0
SC I ph II
2002
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kraków
kraczo
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 19:01
op
Witam wszystkich,
mam problem ze swoim Scenicem I 1.6 16v 2002 rok.
Auto ciężko zapala na zimnym silniku, w sensie przy zapalaniu silnik długo się rozkręca jakby łapał i dopiero po chwili wkręcał się w obroty.
Jak już zapali to na samym początku rwie go przy dodawaniu gazu, po chwili jest oki. Jak już się silnik zagrzeje to jeździ i pali bez najmniejszych problemów.
Usterka nasila się z każdym dniem, na początku przy odpaleniu wkręcał się szybciej teraz już coraz gorzej, ostatnio musiałem dwa razy odpalać bo za pierwszym zgasł.
Ma ktoś możne jakiś pomysł co to może być ?
Pozdrawiam
•
Chudy1964
93
1
8
0
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Tychy
U mnie był przetarty przewód paliwa potem przeczysciłem wtryski i pali na dotyk. Jeśli to nie pomoże to sprawdzić cewki i świece.
Wysłane z mojego F5321 przy użyciu Tapatalka
•
woser
176
2
33
13
SC II ph II
2008
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wrocław
woser
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 19:33
(17-07-2018, 19:01)kraczo napisał(a): Witam wszystkich,
mam problem ze swoim Scenicem I 1.6 16v 2002 rok.
Auto ciężko zapala na zimnym silniku, w sensie przy zapalaniu silnik długo się rozkręca jakby łapał i dopiero po chwili wkręcał się w obroty.
Jak już zapali to na samym początku rwie go przy dodawaniu gazu, po chwili jest oki. Jak już się silnik zagrzeje to jeździ i pali bez najmniejszych problemów.
Usterka nasila się z każdym dniem, na początku przy odpaleniu wkręcał się szybciej teraz już coraz gorzej, ostatnio musiałem dwa razy odpalać bo za pierwszym zgasł.
Ma ktoś możne jakiś pomysł co to może być ?
Pozdrawiam
Masz LPG ?
CLIP - USUWANIE BLEDÓW/ADAPTACJE/DORABIANIE/NAPRAWA KART + MONTAZ WYPOSAZENIA DODATKOWEGO (Tempomaty itp) + STROJENIE REGULACJA LPGTECH/STAG
CHIPTUING - 2.0T Scenic/Megane II
•
kraczo
23
0
1
0
SC I ph II
2002
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kraków
kraczo
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 20:08
op
Tak sorki zapomniałem napisać, mam LPG od 3 miesięcy zrobiłem 5000 km
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
(17-07-2018, 20:08)kraczo napisał(a): Tak sorki zapomniałem napisać, mam LPG od 3 miesięcy zrobiłem 5000 km
Spróbuj przełączyć na benzynę na krótki odcinek przed zaparkowaniem i zobacz czy się poprawi.
Sam walczę z tym tematem od dłuzszego czasu i na razie nie wytypowałem podejrzanego
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
Chudy1964
93
1
8
0
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Tychy
Dla walczących: należy wyczyścić bądź zakupić już wyczyszczone (koszt 50zł szt) wtryski benzyny. Z racji rzadkiego używania dysze traca swoje właściwości i samochód ma problem by zaskoczyć. Można też zalać pół baku bryny i wlać jakiś środek do czyszczenia wtrysków. Doraźnie pomoże.
Wysłane z mojego F5321 przy użyciu Tapatalka
•
kraczo
23
0
1
0
SC I ph II
2002
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kraków
kraczo
Zarejestrowani
— 19-07-2018, 18:13
op
(18-07-2018, 15:47)Kapitan Powolny napisał(a): (17-07-2018, 20:08)kraczo napisał(a): Tak sorki zapomniałem napisać, mam LPG od 3 miesięcy zrobiłem 5000 km
Spróbuj przełączyć na benzynę na krótki odcinek przed zaparkowaniem i zobacz czy się poprawi.
Sam walczę z tym tematem od dłuzszego czasu i na razie nie wytypowałem podejrzanego
Tak robilem i ładnie rano zapalił wiec to pewnie wtryski. Dzięki
Tak to pewnie to, przeczyszczę na początek i zobaczę co się będzie działo. Dzięki !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2018, 18:13 przez kraczo.)
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
(19-07-2018, 18:13)kraczo napisał(a): (18-07-2018, 15:47)Kapitan Powolny napisał(a): (17-07-2018, 20:08)kraczo napisał(a): Tak sorki zapomniałem napisać, mam LPG od 3 miesięcy zrobiłem 5000 km
Spróbuj przełączyć na benzynę na krótki odcinek przed zaparkowaniem i zobacz czy się poprawi.
Sam walczę z tym tematem od dłuzszego czasu i na razie nie wytypowałem podejrzanego
Tak robilem i ładnie rano zapalił wiec to pewnie wtryski. Dzięki
Tak to pewnie to, przeczyszczę na początek i zobaczę co się będzie działo. Dzięki !
Skoro wyłączyłeś kuchenkę i po nocy odpalił bez marudzenia to problem może być w reduktorze. Albo puszcza podciśnieniem gaz- albo jak u mnie cewka na reduktorze ma jakiś problem elektryczny i zostaje w pozycji otwartej. Skutek- rano auto odpalało na dwóch paliwach. W mnie pewnie jeszcze doszły do tego problemy z cewkami, z czym właśnie walczę
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
maniujr
32
0
2
0
SC I ph II
2001
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Poznań
maniujr
Zarejestrowani
— 03-08-2018, 20:07
Na 99,9% reduktor do regeneracji, bo przepuszcza i stąd dwa paliwa w cylindrach po nocy. Jak przedmucha to odpala. Przerabiałem ten sam problem w MINI. Regeneracja pomogła, a wcześniej walczyłem z pompą paliwa, filtrem itd....
LwG!
•
kraczo
23
0
1
0
SC I ph II
2002
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kraków
kraczo
Zarejestrowani
— 05-09-2018, 07:54
op
Witam serdecznie, jedak auto ma problem z zapalaniem nawet jak przed zgaszeniem przelacze na bezyne, auto stalo u mechanika 2 tygodnie i zadzwonil do mnie i powiedzial ze auta nie naprawi bo nie wie jak, niby podmienial wtryski i pompę ale nie do konca w to wierze ... tak czy inaczej auto juz ledwie pali boje sie ze w koncu nie zapali
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kraczo za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to kraczo for this post
•
|