(07-11-2016, 10:31)Oktawiusz napisał(a): Sprawdź świece i obecność powietrza w przewodach paliwowych. Filtr paliwa to tak czy tak wymień. Czas najwyższy.Tak jak Oktawiusz napisał. Jeżeli będziesz miał bąbelki za filtrem znaczy że coś z obudową filtra, ale jeżeli nie, to szukaj dalej. Mnie jak ciągnęło powietrze w innym dieslu, to odpalałem i mi gasł po chwili. wymieniłem filtr, później obudowę, i okazało się że zaworek jednokierunkowy przed filtrem był pęknięty i tam zasysało, z tym że jakbyś miał bąbelki to miałbyś przerywaną prace silnika
Ciężko odpala
(07-11-2016, 09:47)bartas napisał(a): Silnik kręci, ale dopiero łapie po 3-5 sekundach. (07-11-2016, 10:16)bartas napisał(a): Mam gruszkejutro z rana pod pompuj gruszką i zapal, jeśli będzie ok również obstawiam jakąś niewielką nieszczelność
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (07-11-2016, 09:47)bartas napisał(a): Mam problem z porannym odpalaniem SC. Silnik kręci, ale dopiero łapie po 3-5 sekundach.ja dziś stwierdziłem to samo od jutra z tym walczę
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Bartek, pamiętam, że wstawia się zaworek zwrotny w takich wypadkach
(08-11-2016, 08:19)pio555 napisał(a):(07-11-2016, 09:47)bartas napisał(a): Mam problem z porannym odpalaniem SC. Silnik kręci, ale dopiero łapie po 3-5 sekundach.ja dziś stwierdziłem to samo A czy to nie jest po prostu pierwszy objaw nachodzącej zimy ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2016, 08:27 przez pawelli.)
u mnie zawsze po noc i długim postoju jest ten problem
obstawiałem akumulator ale teraz zobacze paliwo
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Z tego co wiem to ten typ tak ma.Przy pogodzie chłodnej i wilgotnej w okolicach zera pewnie większość tak ma.
Czytałem kiedyś że to jest błąd w sofcie.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
U mnie tak było jak temp. spadła do jakiś 2-3 C i było po deszczowej nocy - było tak 1 raz. Od tego czasu jest normalnie.
Ale pamiętam jak jeden znajomy mi mówił że "1,9 dci lepiej pali w mróz niż przy takiej temp. 0-5 C" - i pamietam że przymroziło i było lepiej niż przy +5C. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości