Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Ciężko odpala


bartas
Zarejestrowani

op Mam problem z porannym odpalaniem SC. Silnik kręci, ale dopiero łapie po 3-5 sekundach.
Jak już odpali to sobie podymi przez 2-3 sekundy.
Akumulator jest nowy. Filtr paliwa wymieniony ok. 15 tys temu.

Jakieś sugestie co może być powodem problemu z rozruchem ?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Jak odpali to rowno pracuje?

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

op Tak , sama praca silnika bez zarzutu.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Na filtr paliwa to już czas.
Posprawdzaj świeczki wszystkie czy są OK. Jak tak to musi być coś z paliwem.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

op Dzieje się tak tylko po nocy, czyli dłuższy postój.

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

Gdzieś ma nieszczelności i paliwo spływa do baku i zanim zpali trochę trzeba podkręcić. Masz Gruszke do pompowania? U mnie w masterze właśnie przed Gruszka było nieszczelne i łapał powietrza i cofalo się paliwo.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2016, 10:14 przez adi84.)

Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

op Mam gruszke.

A może da radę założyć jakiś zaworek , żeby paliwo się nie cofalo? hmm

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2016, 10:18 przez bartas.)

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Mogła popękać obudowa filtra paliwa. Zdarza się.
Na pierwszy rzut oka niewidoczne ale mikropęknięcia powodują zasysanie powietrza do układu. Zaworki nie są potrzebne jak wszystko szczelne jest.

Sprawdź świece i obecność powietrza w przewodach paliwowych. Filtr paliwa to tak czy tak wymień. Czas najwyższy.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

op Czyli trzeba szukać filtra paliwa wraz z obudową?
Zawsze wymieniany był sam wkład.

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Jak obudowa jest suchutka, bez żadnych śladów to jest OK. Olej napędowy jest dobrym penetratorem i jak by były nieszczelności, nawet minimalne to podejrzewam, widać by je było jako pocenie.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości