op
Witam, w jaki sposób można ocenić pracę turbiny przy pomocy CLIP-a? Chodzi dokładniej o interpretację parametrów pracy silnika pod kątem uszkodzenia turbo. Dodam, że niedawno miałem wymienione pierścienie, po naprawie samochód dymi na biało z rury, puszcza opary/spaliny z korka wlewu oleju (odma i zawór odmy nowe), bierze też olej.
CLIP ocena parametrów pracy silnika pod kątem TURBO
Koledze chyba chodziło o jakąś dynamiczną próbę i porównanie logów zmierzonych z wzorcowymi
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
op
Turbina wg. mechanika była w porządku, sprawdzał organoleptycznie "luzy". Gdzie można znaleźć jakąś tabelę, poradnik, manual pomocny w interpretacji wyników pomiarów? W załączniku screen.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2016, 08:28 przez sturfan.) (15-09-2016, 07:35)sturfan napisał(a): Dodam, że niedawno miałem wymienione pierścienie, po naprawie samochód dymi na biało z rury, puszcza opary/spaliny z korka wlewu oleju (odma i zawór odmy nowe), bierze też olejjak tak się zachowuje auto po naprawie, to ja dziękuje za jakąś naprawę
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości