Brak mocy przy gwałtownym przyspieszeniu
Tak widać ze turbo przeładowuje. Widzę ze opanowałeś zapis, tylko zrób go krótki np 3 czy 4 bieg 1,5k obr uruchamiasz zapis i deska pod odcinkę wtedy będzie widać jak turbo walczy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
op
Ok. Tak zrobię. Jakie parametry uwzględnić? Jaki czas 60s?
Między 84 a 108s prawdopodobnie jest wciśnięty gaz w podłogę. A pokazuje 0% otwarcia. Dopiero potem zaczynam odpuszczać i zaczyna auto jechać. Wszystkie parametry się pod to układają. Nie jest to dziwne? Wiesz chodzi o to że auto jak juz jedzie to jedzie. Tylko problem jest kiedy dojeżdżam do ronda, krzyżówki redukuje bieg albo się zatrzymuje No i walka od początku. I sterowanie przyspieszenia poprzez odpuszczanie w specjalnym zakresie gazu. Może to problem z potencjometrem pedału gazu??? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2022, 10:28 przez cichy1222.)
Pedał możesz identycznie zrobić zapis płynności pracy nawet z wyłączonym silnikiem na samym zapłonie. Ciekawi mnie jak to turbo się zachowuje bo widać przeładowanie i to dosyć spore, po tym piku sterownik może walczyć z przeładowaniem i masz wrażenie ze auto nie jedzie. Najlepiej zrób dwa zapisy z tym zamulenie i bez
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
op
Prawidłowa regulacja sztangi jak powinna wyglądać? Przeładowanie korygujemy śruba ze strzałką poprzez jej wykrecenie? Ja tej śruby wcale nie ruszałem przy wrzuceniu korasa. Sztangę tylko odkręciłem i zamontowałem bez wcześniejszej regulacji również. Była w zasadzie oparta o dźwignie łopatek i tak też zostawiłem. W sensie rozpręża się i opiera przy maksymalnym ograniczeniu dźwigni. Podciąga do śruby zaznaczonej strzałką.
Za dużo zmiennych żeby regulować to na aucie, wychylenie zderzaków pozycji skrajnych jak i długość cięgna ma wpływ na prace turbiny.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
op
Do piętnastej sekundy gaz w podłogę. Bez przyspieszenia. Potem odpuszczam gaz kilka razy. Coś się odblokowuje i jedzie wyśmienicie. Jest to na 4biegu.
Tak wtrysk. Do 15sekundy nie jedzie. Później zmiana ogień (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2022, 16:22 przez cichy1222.)
Czyli ciśnienie paliwa jest ok, sprawdź jeszcze pokrywanie się wydatku paliwa z zalecanym. Zobacz ok 27s turbo wstało po czym padło i znów wstało po czym już dawało ciśnienie. Coś mi się wydaje ze problem jest w zaworku albo w samym turbo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
op
Po długiej przerwie chciałbym podsumować dla potomnych. W końcu wymieniłem jeszcze raz turbinę (koras). Auto jedzie jak trzeba. Co prawda wcześniej jakby miał więcej mocy kiedy już turbo wstało ale ten totalny brak mocy na początku nie do zniesienia. Sprostować trzeba tylko schemat działania turbiny ... maksymalne wysunięcie gruszki tj. Pozycja spoczynkowa turbo to zapięcie łopatek turbiny do pompowania. Podciśnienie ciągnie sztangę i przerywa dodawanie ciśnienia w dolocie. Zepsuć w regulacji można tylko te drugą opcję (przeładowanie doładowania) pierwsza jest raczej nie do zepsucia bo to maksymalnie wychylenie łopatek jest ograniczone mechanicznie dzyndzlem przy łopatkach. Dziękuję i pozdrawiam.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości