Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Brak mocy przy gwałtownym przyspieszeniu


cichy1222
Zarejestrowani

op Coś tutaj widać?

Załączone pliki

Miniatury
               

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Tak widać ze turbo przeładowuje. Widzę ze opanowałeś zapis, tylko zrób go krótki np 3 czy 4 bieg 1,5k obr uruchamiasz zapis i deska pod odcinkę wtedy będzie widać jak turbo walczy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
cichy1222
Zarejestrowani

op Ok. Tak zrobię. Jakie parametry uwzględnić? Jaki czas 60s?

Między 84 a 108s prawdopodobnie jest wciśnięty gaz w podłogę. A pokazuje 0% otwarcia. Dopiero potem zaczynam odpuszczać i zaczyna auto jechać. Wszystkie parametry się pod to układają.
Nie jest to dziwne? Wiesz chodzi o to że auto jak juz jedzie to jedzie. Tylko problem jest kiedy dojeżdżam do ronda, krzyżówki redukuje bieg albo się zatrzymuje No i walka od początku. I sterowanie przyspieszenia poprzez odpuszczanie w specjalnym zakresie gazu. Może to problem z potencjometrem pedału gazu???

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2022, 10:28 przez cichy1222.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Pedał możesz identycznie zrobić zapis płynności pracy nawet z wyłączonym silnikiem na samym zapłonie. Ciekawi mnie jak to turbo się zachowuje bo widać przeładowanie i to dosyć spore, po tym piku sterownik może walczyć z przeładowaniem i masz wrażenie ze auto nie jedzie. Najlepiej zrób dwa zapisy z tym zamulenie i bez


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
cichy1222
Zarejestrowani

op Prawidłowa regulacja sztangi jak powinna wyglądać? Przeładowanie korygujemy śruba ze strzałką poprzez jej wykrecenie? Ja tej śruby wcale nie ruszałem przy wrzuceniu korasa. Sztangę tylko odkręciłem i zamontowałem bez wcześniejszej regulacji również. Była w zasadzie oparta o dźwignie łopatek i tak też zostawiłem. W sensie rozpręża się i opiera przy maksymalnym ograniczeniu dźwigni. Podciąga do śruby zaznaczonej strzałką.

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Za dużo zmiennych żeby regulować to na aucie, wychylenie zderzaków pozycji skrajnych jak i długość cięgna ma wpływ na prace turbiny.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
cichy1222
Zarejestrowani

op Do piętnastej sekundy gaz w podłogę. Bez przyspieszenia. Potem odpuszczam gaz kilka razy. Coś się odblokowuje i jedzie wyśmienicie. Jest to na 4biegu.

Tak wtrysk. Do 15sekundy nie jedzie. Później zmiana ogień

Załączone pliki

Miniatury
       

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2022, 16:22 przez cichy1222.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Czyli ciśnienie paliwa jest ok, sprawdź jeszcze pokrywanie się wydatku paliwa z zalecanym. Zobacz ok 27s turbo wstało po czym padło i znów wstało po czym już dawało ciśnienie. Coś mi się wydaje ze problem jest w zaworku albo w samym turbo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
cichy1222
Zarejestrowani

op Ciąg dalszy. Do około 13-15 sekundy gaz w podłogę i nie jedzie. Potem odpuszczam lub redukcja i jedzie... 
Przepływomierz wymieniałem na dwa inne używane i żadnej różnicy nie zauważyłem. Błędów dalej brak.

Załączone pliki

Miniatury
               

Odpowiedz
cichy1222
Zarejestrowani

op Po długiej przerwie chciałbym podsumować dla potomnych. W końcu wymieniłem jeszcze raz turbinę (koras). Auto jedzie jak trzeba. Co prawda wcześniej jakby miał więcej mocy kiedy już turbo wstało ale ten totalny brak mocy na początku nie do zniesienia. Sprostować trzeba tylko schemat działania turbiny ... maksymalne wysunięcie gruszki tj. Pozycja spoczynkowa turbo to zapięcie łopatek turbiny do pompowania. Podciśnienie ciągnie sztangę i przerywa dodawanie ciśnienia w dolocie. Zepsuć w regulacji można tylko te drugą opcję (przeładowanie doładowania) pierwsza jest raczej nie do zepsucia bo to maksymalnie wychylenie łopatek jest ograniczone mechanicznie dzyndzlem przy łopatkach. Dziękuję i pozdrawiam.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości