Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Brak mocy i zwiększone spalanie


Margon
Zarejestrowani

op Witam, wszystkich proszę o pomoc  z pacjentem Renault scenic 2 1.9dci 2008r. Zaczęło się od uszczelnienia turba gdyż zaczęło puszczać olej na zewnatrz. Sprawdzałem turbosprężarkę 3 razy, wymieniłem filtry, przepływomierz, czujnik doładowania turbiny, wtryskiwacze po regeneracji, wywalony dpf oraz zaślepiony Egr oraz chiptuning na ok 150KM.( wszystko za namową mechaników!) Samochód wkręca się na obroty oraz jedzie jakby miał 110KM. Żaden komp oraz Clip nie pokazuje błędów. Spalanie zamiast spadać po wymianie to wzrasta. Nikt nie może postawić trafnej diagnozy. Może ktoś miał podobny przypadek. Może ktoś ma pomysl co albo jak sprawdzić?

Pleace help.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(18-07-2021, 21:30)Margon napisał(a): wywalony dpf oraz zaślepiony Egr oraz chiptuning na ok 150KM.( wszystko za namową mechaników!)
tu bym szukał przyczyny

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Online
Co znaczy uszczelnienie turbo? Wymiana uszczelek na zasilaniu/spływie czy „regeneracja” turbo?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości