Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Brak mocy


arektom
Zarejestrowani

op Witam pacjent grand scenic2 1.9dci 120km auto wkręca się max do 3000 obr

 Mechanicznie wszystko sprawdzone turbina po regeneracji podciśnienia ok dolot ok wtryski ok egr zaślepiony czy czujnik pedału hamulca lub sprzęgła może mieć na to wpływ jeśli tak jak to sprawdzić

Odpowiedz
arektom
Zarejestrowani

op Co myślicie o tych parametrach egr

Odpowiedz
arektom
Zarejestrowani

op Zawór ale

Odpowiedz
itek
Nie znam się tak bardzo na sterowaniu tego silnika ale może trzeba by się podpiąć do kompa.
Ten temat długo leżał (kilka m-cy). Za mało informacji o okolicznościach powstania usterki.

Odpowiedz
arektom
Zarejestrowani

op Nie wiem jak dodać plik z parametrami

Odpowiedz
kszyba
Zarejestrowani

Przecież masz zaślepiony. Ten egr.
Z clipa podaj ciśnienia ropy na listwie doładowanie ile mbar itd. Niemniej jednak niemożliwe żeby nie było żadnych błędów nawet w pamięci.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(13-09-2020, 11:37)arektom napisał(a): turbina po regeneracji
i co z tego 80% regenerowanych turbin wraca z powrotem na reklamacje bo sa robione po taniosci
jakie wartości doładowania?
(13-09-2020, 11:37)arektom napisał(a): wtryski ok
jakie korekty wtrysków?
jesli masz zaślepiony EGR i elektronicznie jest sprawny (nie pokazuje błędów) to nie powoduje on spadku mocy
czujnik doładowania sprawdzony?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
arektom
Zarejestrowani

op Obroty 900min
Ķorekty
1 +0.13mg/cp
2 -0.56
3 -0.25
4+0.67
Zalecane ciśnienie rampy 259bar
Żeczywiste 254bar
Żądany wydatek powietrza egr 200mg.cp
Odchylenie wydatku powietrza egr 316mg.cp
Wydatek powietrza dolotowego 516,90mg.cp
? RCO elektrozaworu egr 5,00% 
? Pierwszy offest egr 799%
? Ostatni offset egr 799%
Zalecany kąt otwarcia zaworu egr 30,76%
Różnica żądana a żeczywista położenia zaworu egr 30,76%
 ?kopiowanie zaworu egr 0,00%
 ?napięcie czujnika zaworu egr 0,00V
Wartości ze znakiem zapytania nie zmieniają się wogóle w czasie
Jazdy.
Obr/min 1900 w czasie jazdy 
Zalecane ciśnienie doładowania 1400mbar 
Żeczywiste ciśnienie doładowania 1200mbar
wydatek paliwa 129kg/h
kkorekcja poł elektrozaworu doładowania 85.00%
RCO ciśnienia turbo 84,99%

Obr/min2700 w czasie jazdy 
Korekcja wtrysku
1 +0,23mg/cp
2 -0,78
3 -0,25
4 +0,81
Zalecane ciśnienie na listwie730bar
Ciśnienie na listwie 717bar
wydatek paliwa 25mg/cp
zalecany wydatek paliwa 25mg/cp
RCO zaworu regulacji ciśnienia rampy 27,50%
Ciśnienie doładowania rośnie wraz z żeczywistym w czasie jazdy 
Ale trochę wolniej .
Sory że tak się rozpisałem ale nie umiem umieszczać fotek z pomiarów.

Odpowiedz
arektom
Zarejestrowani

op Parametry [Obrazek: aaf304bbf92416bf12459fb7f1efe606.jpg][Obrazek: 0ec3f486c0b9f2acc9933addedba5019.jpg][Obrazek: 12b86744984c64dadacbfc910ae87b3e.jpg]

Wysłane z mojego SM-A105FN przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
szymin89
Zarejestrowani

Oj tam oj tam, jak będzie przepływomierz brudny to i błędów nie wywali. Odłączając wtyczkę od przepływomierza można wprowadzić sterownik w tryb awaryjny, wtedy sterownik będzie podawał paliwo i sterował turbiną według obrotów silnika. Silnik nie będzie miał pełnej mocy ale pomoże to potwierdzić/wykluczyć przepływomierz.

Tak po za konkursem. Wymieniałeś filtr paliwa?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości