Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Błąd sprawdź wtrysk i ESP jak się nagrzeje


Heeler11
Zarejestrowani

op Witam mam problem z Renault Scenic2 mianowicie auto jak zimne chodzi normalnie a po zagrzaniu wybija błąd sprawdź wtrysk i ESP. Po podłączeniu testera błąd DF038 wewnętrzna usterka sterownika i DF078 usterka obwodu przepustnicy. W momencie wystąpienia tych błędów obroty zwiększają się nagle do 2000 i auto przymuje gaz z oporem i szarpie. Po zgaszeniu i uruchomieniu ponownie auta problem nie występuje ale pojawia sie ponownie po 1-2min. Generalnie występuje to jak auto się nagrzeje. Przepustnica jak i sterownik silnika został wymieniony. Instalacja elektryczna została sprawdzona czujnik ciśnienia układu klimatyzacji został odłączony. Co może powodować taką przyczynę błędów? Sterownik silnika S3000
PunkRock86 napisał 14-06-2020, 10:20:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-06-2020, 10:20 przez PunkRock86.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Auto łapie muła bo przechodzi w tryb awaryjny. Pomogła wymiana mapsensora, zachowywało się identycznie wywalało błąd obwodu przepustnicy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Miałem dwa razy takie objawy.
W pierwszym przypadku faktycznie winien był map-sensor, w drugim - nastawnik biegu jałowego ("silniczek krokowy")

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

(14-06-2020, 09:36)ko-ma napisał(a): Miałem dwa razy takie objawy.
W pierwszym przypadku faktycznie winien był map-sensor, w drugim - nastawnik biegu jałowego ("silniczek krokowy")


Jeśli kolega ma auto z rocznika w opisie, wymienił przepustnice to nie ma mowy o nastawniki. Przypuszczam ze to silnik bez przepływomierza oparty na map sensorze


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Heeler11
Zarejestrowani

op Tak przepływali nie mam  czyli co wymieniać mapsensor .?

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Ja bym stawiał na wadliwą jego prace. Nawet ciężko zauważyć diagnoskopem jego nie prawidłową prace, wskazania niby są ok ale w monecie szarpnięcia podaje dziwne wartości dla sterownika.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Heeler11
Zarejestrowani

op Okej czyli zamawiam mapsensor. Zobaczymy
Jakiś inny pomysł wrazie czego ?

Odpowiedz
Heeler11
Zarejestrowani

op Wymiana mapsensora nie pomogła dalej jest to samo

Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

Wyczulam przed zamiennikami. A uchowaj przed chińskimi przepływomierzami...

Odpowiedz
Heeler11
Zarejestrowani

op Mapsensor firmy vdo

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości