Heeler11
6
0
0
0
SC II ph I
2007
1,6 110KM, 2003-2009
Krosno
Heeler11
Zarejestrowani
— 14-06-2020, 09:15
op
Witam mam problem z Renault Scenic2 mianowicie auto jak zimne chodzi normalnie a po zagrzaniu wybija błąd sprawdź wtrysk i ESP. Po podłączeniu testera błąd DF038 wewnętrzna usterka sterownika i DF078 usterka obwodu przepustnicy. W momencie wystąpienia tych błędów obroty zwiększają się nagle do 2000 i auto przymuje gaz z oporem i szarpie. Po zgaszeniu i uruchomieniu ponownie auta problem nie występuje ale pojawia sie ponownie po 1-2min. Generalnie występuje to jak auto się nagrzeje. Przepustnica jak i sterownik silnika został wymieniony. Instalacja elektryczna została sprawdzona czujnik ciśnienia układu klimatyzacji został odłączony. Co może powodować taką przyczynę błędów? Sterownik silnika S3000
PunkRock86 napisał 14-06-2020, 10:20:
Zgodnie z regulaminem forum :
pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.
Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-06-2020, 10:20 przez PunkRock86.)
•
siwusek216
5,928
17
4153
2,913
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
Auto łapie muła bo przechodzi w tryb awaryjny. Pomogła wymiana mapsensora, zachowywało się identycznie wywalało błąd obwodu przepustnicy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 14-06-2020, 09:36
Miałem dwa razy takie objawy.
W pierwszym przypadku faktycznie winien był map-sensor, w drugim - nastawnik biegu jałowego ("silniczek krokowy")
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
siwusek216
5,928
17
4153
2,913
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
(14-06-2020, 09:36)ko-ma napisał(a): Miałem dwa razy takie objawy.
W pierwszym przypadku faktycznie winien był map-sensor, w drugim - nastawnik biegu jałowego ("silniczek krokowy")
Jeśli kolega ma auto z rocznika w opisie, wymienił przepustnice to nie ma mowy o nastawniki. Przypuszczam ze to silnik bez przepływomierza oparty na map sensorze
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Heeler11
6
0
0
0
SC II ph I
2007
1,6 110KM, 2003-2009
Krosno
Heeler11
Zarejestrowani
— 14-06-2020, 11:23
op
Tak przepływali nie mam czyli co wymieniać mapsensor .?
•
siwusek216
5,928
17
4153
2,913
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
Ja bym stawiał na wadliwą jego prace. Nawet ciężko zauważyć diagnoskopem jego nie prawidłową prace, wskazania niby są ok ale w monecie szarpnięcia podaje dziwne wartości dla sterownika.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Heeler11
6
0
0
0
SC II ph I
2007
1,6 110KM, 2003-2009
Krosno
Heeler11
Zarejestrowani
— 14-06-2020, 11:38
op
Okej czyli zamawiam mapsensor. Zobaczymy
Jakiś inny pomysł wrazie czego ?
•
Heeler11
6
0
0
0
SC II ph I
2007
1,6 110KM, 2003-2009
Krosno
Heeler11
Zarejestrowani
— 15-06-2020, 11:10
op
Wymiana mapsensora nie pomogła dalej jest to samo
•
Przemek7
491
1
85
83
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
KR
Przemek7
Zarejestrowani
— 15-06-2020, 14:05
Wyczulam przed zamiennikami. A uchowaj przed chińskimi przepływomierzami...
•
Heeler11
6
0
0
0
SC II ph I
2007
1,6 110KM, 2003-2009
Krosno
Heeler11
Zarejestrowani
— 15-06-2020, 15:07
•
|