Błąd DF008 Potencjometr położenia pedału gazu m,scieżka 1
op
Witam.Posiadam Renault Scenic,1.5 dci,86 km.Otóż od pewnego czasu borykam się z problemem,tzn : w zakresie wolnych obrotów jadąc autem jest takie przycięcie sie ,tak jakby auto przez chwile nie dostawało paliwa.Pózniej odpuszcza.Po podpięciu interfejsu diagnostycznego wywala błąd który napisałem w temacie.Wymieniłem już dwa potencjometry od gazu ale jest to samo.Może ktoś podpowie co dalej robić.Tylko i wyłącznie pokazuje ten błąd.A na desce pali się Elecronic fault z pomarańczowym napisem Service.Nawet po skasowaniu błędu ,napis ten nie znika.Nie wiem może wypadało by posprawdzać od tej kostki co jest wpięta w pedał gazu przewody które tam dalej sobie wędrują gdzięś,tylko gdzie?Na pewno do sterownika komputera i jeszcze gdzieś.Tylko nie wiem jak się za to zabrać.Podpowiecie coś koledzy.Pozdrawiam
Jak wybijało mi ten błąd obwodu czujnik pozycji pedału gazu to na klipie po weryfikacją pokazywało możliwą przyczynę jako jednoczesne wciśnięcie gazu i hamulca. Tylko to był DF165. Ja mam 2.0dci. Uszkodzony był czujnik pedału hamulca. Na desce nie wybijało błędu, tylko po czytaniu na klipie. Objawy jak u Ciebie. Koszt około 30zł nowy. Wymiana bardzo prosta.
op
Ale akurat co by tu miał czujnik hamulca stopu wspólnego z pedałem gazu?Naciskam hamulec stopu ,to z styłu swiatła sie zapalają od Stopu
Potwierdzam czujnik hamulca, przeczysc styki od czujnika stopu i styki od kompa. Środek do czyszczenia styków elektrycznych i do dzieła. Przerabiam podobny temat. Też był czujnik potencjometru(błąd) , czyszczenie styków pomogło.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-05-2018, 21:47 przez wojteknusiek.)
Clip, Autoboss v30
op
Ok jutro sie sprónuje dostać do tego czujnika stopu.A podpowiedz mi kolego gdzie znajduje sie sterownik silnika (komputer).I muszę kupić ten srodrk do czyszczenia tych styków elektrycznych
Komputer okolice akumulatora. Styki proponuję przeczyscic mechanicznie (poskrobac).
Clip, Autoboss v30
op
Witam,ponownie.Dziś wymieniłem ten czujnik stopu hamulca.Problem przerywania w zakresie niskich obrotów ustąpił,można powiedzięc że jest wszystko ok.Ewidentnie widać było że ktoś już grzebał przy starym czujniku,bo był oblany cały silikonem.Błedy wszystkie pokasowałem interfejsem diagnostycznym.Ale napis ELECTRONIC FAULT I KONTROLA SERIVE nadal sie palą.Gdzie moze być przyczyna,może ktoś coś podpowie jeszcze.Dziekuję za pomoc.Pozdrawiam
Aha odpinałem wszystkie kostki od komputera silnika ,czysciłem i wpusciłem tam preparat aby te styki odsniedziały,ale nic nie pomogło z tym napisem co sie pali na desce aby znikł.
Mati napisał 26-05-2018, 11:51:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania tam się przywitaj. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2018, 11:51 przez Mati.)
Jeśli napis widnieje na desce to muszą być błędy, albo źle pokasowane błędy. Czym było kasowane. Może interfejs nie radzi sobie z renowka.
Clip, Autoboss v30
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości