Awaria spryskiwaczy
to, że jest nowa pompka nie tłumaczy moim zdaniem faktu, iż leje na przód i na tył.
Ja w moim nie wymieniałem pompki, a też mam sytuacje, że spryskując tył leje mi też na przód tyle, że bez ruchu wycieraczek. Nie dzieje się to zawsze, przeważnie jak wycieraczki nie są w trybie auto. Dodatkowo przy dłuższym spryskiwaniu tyłu zresetował mi komputer podkładowy, także może problem leży w pająku/manetce ? (12-01-2016, 00:01)PRZEMO napisał(a): Może miałeś dużo wody w spryskiwaczu i w rurach masz jeszcze brylki lodu Po lodzie juz dawno nie ma sladu, zreszta autko stalo ostanio 2 noce w garazu poniewaz myslalem podobnie ze gdzies moglo cos przytkac w srodku ?? (12-01-2016, 00:17)xander! napisał(a): to, że jest nowa pompka nie tłumaczy moim zdaniem faktu, iż leje na przód i na tył. No wlasnie to troche ciekawyproblem jest moim zdaniem ) Wczesniej tzn przed awaria pompki wszystko dzialalo jak nalezy - po wyniamie na nowa dziala inaczej i uniwersalnie na wszystkie. Co raz bardziej zaczynam doceniac moj samochod w magi zaskaiwania mnie ) (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2016, 09:38 przez jabo.)
To mi wygląda na niesprawną pompkę, tłoczek który odpowiada za rozdział płynu przód/tył jest prawdopodobnie zacięty i nie spełnia swojego zadania, masz cały czas otwarte oba wyjścia z pompki. Albo reklamować pompkę (jeśli nowa to ja bym tak zrobił )albo ją rozebrać i sprawdzić czemu tłoczek stoi, zdarzało się w używanych pompkach, że tłoczek spuchł i po prostu się nie przesuwał.
Sie podepne pod temat bo tez mi tyl nie dziala. Jak chce spryskac tyl to przod sie wlacza tak na 1/4 mocy. Mysle ze to pompka ale mam zgryz z wyborem.
https://www.micksgarage.com/search/winds...(jm12)/120 Czy ta pierwsza z linku bedzie pasowac? Bede zamawial dzisiaj zarowki H7 wiec prosze o rade, przy wymianie zarowek od razu bym pompke podmienil Sent from my D6503 (12-01-2016, 10:34)bluebart napisał(a): Sie podepne pod temat bo tez mi tyl nie dziala. Jak chce spryskac tyl to przod sie wlacza tak na 1/4 mocy. Mysle ze to pompka ale mam zgryz z wyborem. Wygląda na to, że tak ale cena dość wysoka IMHO. Chyba, że musi być kupione zagranicą. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2016, 10:43 przez xander!.) (12-01-2016, 10:33)TomaszB napisał(a): To mi wygląda na niesprawną pompkę, tłoczek który odpowiada za rozdział płynu przód/tył jest prawdopodobnie zacięty i nie spełnia swojego zadania, masz cały czas otwarte oba wyjścia z pompki. Albo reklamować pompkę (jeśli nowa to ja bym tak zrobił )albo ją rozebrać i sprawdzić czemu tłoczek stoi, zdarzało się w używanych pompkach, że tłoczek spuchł i po prostu się nie przesuwał. Cos mi sie wydaje ze tak chyba jest jak piszesz ? Wykonalem telefon do serwisu Renault w celu zasiegniecia ewentualnej podpowiedzi co moze byc tego przyczyna. Pan oznajmil ze wezyki sa odwrotnie podpiete i tutaj tkwi problem raczej. Na moje rozumowanie : nie powinno to miec znaczenia raczej, chociaz moge sie mylic ???
Na bank coś z pompką, spryskiwacz powinien spryskiwać tą szybę, którą chcesz spryskiwać (którego przełącznika użyjesz). Jeżeli sika na obie szyby, to zacięło się lub nie działa przełączanie w pompce. Jeżeli sika na jedną, a po czasie zaczyna sikać także na drugą, to także problem z przełączaniem w pompce (nie trzyma zawór).
Jak zamienisz wężyki, to wciskając przód będzie sikał tył i na odwrót. Zamiana wężyków nie zmieni nic jeżeli jest zacięte przełączanie w pompce, będzie lało na obie dalej. Wniosek, mechanik albo próbował naprawić starą pompkę i mu się jednak nie udało, albo założył używkę i niezbyt działa, albo założył nową z fabrycznym błędem (co jest najmniej prawdopodobne). Generalnie robota prosta, olej mechanika, zrób to sam. Tak wygląda zbiorniczek (po lewej bez ksenonów, po prawej z pompką do spryskiwania ksenonów): A tak sama pompka do spryskiwaczy: (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2016, 11:27 przez michumal.)
Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
(12-01-2016, 10:42)xander! napisał(a):Wyjscia nie mam i musze tu kupic bo mieszkam w IRL. I tak jest taniej niz w sklepie moto bo tam to 40e chca.(12-01-2016, 10:34)bluebart napisał(a): Sie podepne pod temat bo tez mi tyl nie dziala. Jak chce spryskac tyl to przod sie wlacza tak na 1/4 mocy. Mysle ze to pompka ale mam zgryz z wyborem. Sent from my D6503 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości