Lukasz Listek
27
0
1
1
SC II ph I
2004
1,6 112KM, 2003-2009
Warsaw, Poland
(24-11-2018, 16:10)Grzegorz Łubieński napisał(a): Skoro mechanik coś spier... to niech teraz szuka i naprawi
hmmm, na chłopski rozum kolego jakbym chciał oddawac spowrotem do mechanika to bym tu nie pisał, wiec prosze o sensowna porade albo nie udzielanie nie potrzebnych ;)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2018, 16:34 przez Lukasz Listek.)
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Zauważ, ze jak sam zaczniesz grzebać to tracisz rękojmię z tytułu naprawy. Gdy będzie coś poważnie uszkodzone przez mechanika to masz pecha.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 24-11-2018, 20:17
Nagrzewnica nadal zapowietrzona.
Nie radzę jeździć zbyt intensywnie - istnieje ryzyko zapowietrzenia kanałów w głowicy.
Niby temperaturę pokazuje poprawną, a UPG leci...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 24-11-2018, 20:23
również uważam że jakiś bąbel powietrzny siedzi w nagrzewnicy
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Lukasz Listek
27
0
1
1
SC II ph I
2004
1,6 112KM, 2003-2009
Warsaw, Poland
(24-11-2018, 16:38)Grzegorz Łubieński napisał(a): Zauważ, ze jak sam zaczniesz grzebać to tracisz rękojmię z tytułu naprawy. Gdy będzie coś poważnie uszkodzone przez mechanika to masz pecha.
Tak Grzesiu zgadzam sie, tylko sprawa jest skomplikowana i dlatego pytam sie tutaj i nie chciałęm sie tu rozpisywac, no ale. Jestem serwisantem w toyocie, ale warsztatu nie mam wiec rozrzad i chłodnice robili mi znajomi z pracy u siebie i nie ma tu opcji zeby oni cos spieprzyli, o rekojmi tez tu nie ma mowy bo nie dałem do zadnego (warsztatu). A poza tym nie mam ochoty w jakies niesnaski ze znajomymi z pracy wchodzic. Sprawa jest prosta, czy jest jakies sensowne wytłumaczenie na to słabe grzanie? Pomijajac bład mechanika bo tego napewno nie ma!
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
To trzeba by obejrzec przewody ICh, może któryś jest zaciśnięty? A może faktycznie w nagrzewnicy jest powietrze. Bo zakładam że wszystko prawidłowo podłączone.
•
halasma
537
1
121
66
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Ustka
halasma
Zarejestrowani
— 25-11-2018, 11:25
Byc tez mmoze masz zatkana nagrzewnice. Jak spuscisz ciśnienie to korek tez odpuszcza na chwile, a po pojawienie sie cisnienia czopuje ponownie.
Mi sie tak zatykal doplyw do reduktora lpg, kluska z jakiegos silikonu blokowala przeplyw.
Odepnij weze idace do nagrzewnicy i spróbuj sprawdzic jaki jest przeplyw przez nia.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
•
Lukasz Listek
27
0
1
1
SC II ph I
2004
1,6 112KM, 2003-2009
Warsaw, Poland
Ok dziekuje panowie, z checia zajze do tej nagrzewnicy nawet bym ja wyciagnał, tylko powiedzcie mi prosze jak sie do niej dostac! Wiem ze w jedynce było to dosc łatwe a tutaj? Bardzo prosze o krutki opis dostania sie do niej, z góry Dziekuje!
•
Lukasz Listek
27
0
1
1
SC II ph I
2004
1,6 112KM, 2003-2009
Warsaw, Poland
Ok Panowie. Wczoraj sie za to wziąłem i dzis skonczyłem w sumie łacznie z wymiana wentylatora nawiewu 6h pracy jak na pierwszy raz chyba niezle ;)
Co sie tyczy nagrzewnicy była tak zasyfiona ze szok, płukałem ia w wannie wiele razy potrzasałem ostukiwałem zalewałem domestosem hehe brak innego srodka i pomysłu wiec uzyłem tego hehe i tak az do skutku az nic nie wylatywało tylko czysta woda.
Efekt - kolosalny! Grzeje jak szalony! Kupe pracy ale warto było!
W sumie na samą nagrzewnicy mysle ze 3h wystarczy (wyjecie i wsadzenie) ale ja rwałem całosc bo całą deske, wentylator tez musiałem wymienic bo swiergotał. Tu tez kupiony za 60 zł uzywka i działa pieknie i cicho!
Teraz słysze tylko ten wiatraczek w lusterku hehe i do niego tez musze sie dobrac i oczyscic.
A ale mam pytanko bo poniewaz odłączany był aku, podejzewam ze z tego powodu otwieranie szyb mi cos nie działa jak nalezy, mianowici wciskajac przycisk otwiera sie kawałek i tyle trzeba tak klikac kilka razy zeby otwozyc całkiem, podpowiecie mi o co chodzi?
Załączone pliki
Miniatury
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-12-2018, 01:33
(04-12-2018, 01:14)Lukasz Listek napisał(a): trzeba tak klikac kilka razy zeby otwozyc całkiem, podpowiecie mi o co chodzi? Przy podniesionej szybie podciągnąć włącznik od szyby do góry i przytrzymać około 5 sec. potem opuścić szybę na sam dól i przytrzymać wyłącznik w dolnej pozycji również około 5 sec. zrobić tak dla wszystkich 4 szyb.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|