U siebie zrobiłem to tak, wtedy stężenie jest konkretne, później wymiana filtra na nowy.
https://www.youtube.com/watch?v=ERSSuhTvdjo
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 09:05 przez Tomo3.)
1.9 dci 120km. Korekta wtryskiwaczy -porada-
jak ma się miejsce i czas to można to zrobić stosując oddzielny "zbiornik paliwa".
U siebie zrobiłem to tak, wtedy stężenie jest konkretne, później wymiana filtra na nowy. https://www.youtube.com/watch?v=ERSSuhTvdjo (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 09:05 przez Tomo3.)
jak jest właśnie naprawdę źle z wtryskami to robi się jak podałeś na filmie i odpala się auto bezpośrednio na tym specyfiku. Ja proponuje z Spulung z firmy LM
z wlewaniem środków STP moim zdaniem jest jak z braniem zwykłej witaminy C na grypę, zaszkodzić nie zaszkodzi a pomoże tylko nielicznym. Jak są lepsze środki to czemu od razu nie próbować a takie to jest max stężenie. Dając ten środek na bak paliwa, to naprawdę średnio pomoże. Zapobiegawczo można czasem na bak wlać, lecz jak trzeba mocnego leczenia to najlepiej tak jak to pokazałeś. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 13:34 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (18-01-2019, 19:33)fredi72 napisał(a): A powiedźcie mi czy wlanie 500ml preparatu Liqui Moly Spulung przy "głębokiej" rezerwie (przejechanych ok. 30km od jej zaświecenia) a następnie przejechanie ok. 20km jest bezpieczne dla układu wtryskowego? Osobiście, aby być pewnym efektu dolał bym z 5l i przejechał kolejne 30 km (oczywiście mając w bagażniku w baniaku 5l dodatkowej rezerwy). Znajomi "handlarze" i mechanicy swobodnie odpalają te silniki na czystym preparacie - i nic się nie dzieje.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Też stosowałem tą technikę co Tomo3, mam jeszcze całą aparaturę. W przypadku moich wtrysków nic to nie dało gdyż były uszkodzone/zużyte a nie brudne.
op
(17-01-2019, 07:21)henza1 napisał(a): Mógł by ktoś się wypowiedzieć na temat moich wtwtryskuw w sceniku , cz nie są zbyt duże? Auto odpala jeździ raczej normalnie tylko po wciśnięciu pedału w podłogę puszcza chmurkie dymu. Więcej jak pisałem zastosowałem LiquyMolly 2666 na zbiornik 60l i teraz korekty są 1)0.9 2)-0.2 3)-1.4 4)0.7 także widać że pomogło, najgorszym wtryskiem jest 3. Zrobię jeszcze test przelewowy i dam znać. (28-01-2019, 08:45)henza1 napisał(a):Zrób jeszcze raz czyszczenie wymień filtr i powinno być ok(17-01-2019, 07:21)henza1 napisał(a): Mógł by ktoś się wypowiedzieć na temat moich wtwtryskuw w sceniku , cz nie są zbyt duże? Auto odpala jeździ raczej normalnie tylko po wciśnięciu pedału w podłogę puszcza chmurkie dymu. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości