U siebie zrobiłem to tak, wtedy stężenie jest konkretne, później wymiana filtra na nowy.
https://www.youtube.com/watch?v=ERSSuhTvdjo
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 09:05 przez Tomo3.)
1.9 dci 120km. Korekta wtryskiwaczy -porada-
jak ma się miejsce i czas to można to zrobić stosując oddzielny "zbiornik paliwa".
U siebie zrobiłem to tak, wtedy stężenie jest konkretne, później wymiana filtra na nowy. https://www.youtube.com/watch?v=ERSSuhTvdjo (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 09:05 przez Tomo3.)
jak jest właśnie naprawdę źle z wtryskami to robi się jak podałeś na filmie i odpala się auto bezpośrednio na tym specyfiku. Ja proponuje z Spulung z firmy LM
z wlewaniem środków STP moim zdaniem jest jak z braniem zwykłej witaminy C na grypę, zaszkodzić nie zaszkodzi a pomoże tylko nielicznym. Jak są lepsze środki to czemu od razu nie próbować ![]() (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 13:34 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (18-01-2019, 19:33)fredi72 napisał(a): A powiedźcie mi czy wlanie 500ml preparatu Liqui Moly Spulung przy "głębokiej" rezerwie (przejechanych ok. 30km od jej zaświecenia) a następnie przejechanie ok. 20km jest bezpieczne dla układu wtryskowego? Osobiście, aby być pewnym efektu dolał bym z 5l i przejechał kolejne 30 km (oczywiście mając w bagażniku w baniaku 5l dodatkowej rezerwy). Znajomi "handlarze" i mechanicy swobodnie odpalają te silniki na czystym preparacie - i nic się nie dzieje.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Też stosowałem tą technikę co Tomo3, mam jeszcze całą aparaturę. W przypadku moich wtrysków nic to nie dało gdyż były uszkodzone/zużyte a nie brudne.
op
(17-01-2019, 07:21)henza1 napisał(a): Mógł by ktoś się wypowiedzieć na temat moich wtwtryskuw w sceniku , cz nie są zbyt duże? Auto odpala jeździ raczej normalnie tylko po wciśnięciu pedału w podłogę puszcza chmurkie dymu. Więcej jak pisałem zastosowałem LiquyMolly 2666 na zbiornik 60l i teraz korekty są 1)0.9 2)-0.2 3)-1.4 4)0.7 także widać że pomogło, najgorszym wtryskiem jest 3. Zrobię jeszcze test przelewowy i dam znać. (28-01-2019, 08:45)henza1 napisał(a):Zrób jeszcze raz czyszczenie wymień filtr i powinno być ok(17-01-2019, 07:21)henza1 napisał(a): Mógł by ktoś się wypowiedzieć na temat moich wtwtryskuw w sceniku , cz nie są zbyt duże? Auto odpala jeździ raczej normalnie tylko po wciśnięciu pedału w podłogę puszcza chmurkie dymu. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości