op
Witam wszystkich po długiej przerwie, spowodowanej wyjazdem poza granice kraju. Z tego powodu temat trochę zapomniany
...
Po powrocie czekała mnie dalsza walka z problemem
Przechodząc do tematu...
Tak więc rozrząd sprawdzony po raz kolejny - Był ustawiony prawidłowo w 10000% (nie ma mowy o pomyłce).
Ale ustawiłem raz jeszcze, tym razem pompę CR także na znak stosując się do powyższej rady. Wszystko na znaki (kreski na pasku pokrywają się ze znakami.)
Potwierdzam jest fabryczny znak na kole pompy CR (sprawdzone w dwóch innych autach). W rezultacie powyższa czynność nie przyniosła oczekiwanego efektu.
Silnik sprawia wrażenie jak by coś go trzymało
Postanowiłem jeszcze raz zdjąć miskę olejową i zobaczyć co i jak z panewkami. Stan panewek korbowodowych widoczny na zdjęciach
Dodam tylko, że samochód przejechał na nich ok 50km i może ok 5h pracy na wolnych obrotach.
Przy montażu wszystko dokręcone kluczem dynamometrycznym.
LINK DO ZDJĘĆ -
https://goo.gl/photos/xBB66uVvCDFDh3H77
Za chwilę zamieszczę także film, który przedstawia rozruch rozgrzanego silnika.
Proszę was o pomoc, bo nie wiem już o co chodzi. Każda sugestia mile widziana...
Samochód był też uruchamiany z dodatkowym źródłem zasilania (Kable) - Bez efektu