1.6 16V 110KM
op
Panowie, wtryski sprawdziłem układ cewki i swiece mam nowe.. Co jeszcze mógłbym sprawdzić? Ato dalej na benzynie zamula i po odpaleniu na benzynie kuleje przez chwilę, na zimnym na benzynie normalnie zapala. Nie chciałbym kupować kolejnych części bo tak można wymieniać bez końca
![]() (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-03-2021, 19:02 przez Patrykus91.)
sprawdź dla pewności czujnik wałka, elektozawór KZFR oraz czujnik wału-głownie połączenia elektryczne
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Dziś znowu po ściągnięciu rury dolotowej nasmarkane mazią
![]()
op
No i w końcu nowy orginalny termostat na swoim miejscu widać po uszczelce że to już był czas
itek
— 11-04-2021, 08:01
op
250zł
![]() ![]()
op
Napisze bo może się to przydać.. W sprawie dławienia się po odpaleniu przez kilka sekund (falowanie obrotów) od zakupu autka w związku z tym że auto na LPG zalewałem benzyna 1/4 zbiornika. Przez przypadek na stacji zalałem sobie pół zbiornika benzyny (inny instrybutor
![]() ![]()
Stawiam na pompę paliwa.
Miałem podobnie, co prawda w focusie. Też kombinowałem, wymieniłem całą listwę wtryskową i nic. Dopiero jak zalałem benzyny, objawy ustąpiły (zawsze zalewam benzynę do pełna i jeżdżę do zapalenia się rezerwy. I potem znowu do pełna). Jeździłem tak dobry rok, jak nie dłużej (poziom benzyny musiał być powyżej 1/4 zbiornika). Aż pewnego dnia auto nie odpaliło- pompa padła na amen. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości