ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 01-03-2018, 18:02
(01-03-2018, 13:30)xkubus90 napisał(a): po odpaleniu na filmiku widac w przewodzie paliwa jakieś bąbelki. Czy to może miec wpływ na ciężkie odpalenie auta na mrozie? Popatrz powyżej, wspominałem : Żadnych pęcherzyków powietrza. Każdy pęcherz to oznaka zapowietrzania się, choćby i minimalnego, ale zawsze.
A odpalenie - prawie książkowe: kilka sekund grzania i rozruch. Może na początku troszkę kulał, ale zakładam, że to skutek zapowietrzenia.
Następnym razem, po postoju podpompuj trochę paliwa gruszką i porównaj.
A z przewodsami warto się pomęczyć. Potem już jest spokój, z reguły na długo.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• #asiarek
xkubus90
5
0
0
0
SC III ph I
2009
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Kielce
xkubus90
Zarejestrowani
— 02-03-2018, 11:38
(01-03-2018, 18:02)ko-ma napisał(a): (01-03-2018, 13:30)xkubus90 napisał(a): po odpaleniu na filmiku widac w przewodzie paliwa jakieś bąbelki. Czy to może miec wpływ na ciężkie odpalenie auta na mrozie? Popatrz powyżej, wspominałem : Żadnych pęcherzyków powietrza. Każdy pęcherz to oznaka zapowietrzania się, choćby i minimalnego, ale zawsze.
A odpalenie - prawie książkowe: kilka sekund grzania i rozruch. Może na początku troszkę kulał, ale zakładam, że to skutek zapowietrzenia.
Następnym razem, po postoju podpompuj trochę paliwa gruszką i porównaj.
A z przewodsami warto się pomęczyć. Potem już jest spokój, z reguły na długo.
Spróbuję z tą gruszką. Tylko do jakiego momentu pompować? Jakiś opór będzie czy co?
A co może być przyczyną tych pęcherzy powietrza?
Nieszczelna pompa paliwa?
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 02-03-2018, 11:57
(02-03-2018, 11:38)xkubus90 napisał(a): Spróbuję z tą gruszką. Tylko do jakiego momentu pompować? Jakiś opór będzie czy co? gruszka zrobi się twarda
(02-03-2018, 11:38)xkubus90 napisał(a): A co może być przyczyną tych pęcherzy powietrza?
Nieszczelna pompa paliwa? niekoniecznie pompa, wszelkie łączenia wężyków sam filtr i wszystkie przyłącza
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 02-03-2018, 12:08
moze tez uszczelki typu oring zesztywnialy od mrozu i na nich powietrze gdzies na złączkach zaciaga...
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 02-03-2018, 12:27
u mnie w tamtą zimę było tak że jak wymieniłem wkład filtra paliwa było ok a nadeszły mrozy i powietrze się dostało. Powodem była np źle założona uszczelka filtra ponowne rozłożenie i złożenie już sprawę załatwiło.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
xkubus90
5
0
0
0
SC III ph I
2009
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Kielce
xkubus90
Zarejestrowani
— 29-03-2018, 10:58
U mnie sprawa rozwiazana. Powodem ciężkiego odpalenia byly świece. Ogolnie stan swiec byl bardzo dobry z tym że byly zamontowane swiece 11V a przekaźnik dawal 5V. Po wymianie swiec na 5 v problemu nie ma. Dodam jeszcze że na komputerze nie było żadnych błędów.
•
Behemoth
13
0
2
5
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Nowy Dwór Mazowiecki
Behemoth
Zarejestrowani
— 15-07-2018, 12:38
U mnie skończyło się regeneracją wtrysków.
•
|