Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.5 dci odpalanie przy temp poniżej -7C


ko-ma
Zarejestrowani

(01-03-2018, 13:30)xkubus90 napisał(a): po odpaleniu na filmiku widac w przewodzie paliwa jakieś bąbelki. Czy to może miec wpływ na ciężkie odpalenie auta na mrozie?
Popatrz powyżej, wspominałem : Żadnych pęcherzyków powietrza. Każdy pęcherz to oznaka zapowietrzania się, choćby i minimalnego, ale zawsze.
A odpalenie - prawie książkowe: kilka sekund grzania i rozruch. Może na początku troszkę kulał, ale zakładam, że to skutek zapowietrzenia.
Następnym razem, po postoju podpompuj trochę paliwa gruszką i porównaj.
A z przewodsami warto się pomęczyć. Potem już jest spokój, z reguły na długo.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • #asiarek
xkubus90
Zarejestrowani

(01-03-2018, 18:02)ko-ma napisał(a):
(01-03-2018, 13:30)xkubus90 napisał(a): po odpaleniu na filmiku widac w przewodzie paliwa jakieś bąbelki. Czy to może miec wpływ na ciężkie odpalenie auta na mrozie? 
Popatrz powyżej, wspominałem : Żadnych pęcherzyków powietrza. Każdy pęcherz to oznaka zapowietrzania się, choćby i minimalnego, ale zawsze.
A odpalenie - prawie książkowe: kilka sekund grzania i rozruch. Może na początku troszkę kulał, ale zakładam, że to skutek zapowietrzenia.
Następnym razem, po postoju podpompuj trochę paliwa gruszką i porównaj.
A z przewodsami warto się pomęczyć. Potem już jest spokój, z reguły na długo.

Spróbuję z tą gruszką. Tylko do jakiego momentu pompować? Jakiś opór będzie czy co? 
A co może być przyczyną tych pęcherzy powietrza?
Nieszczelna pompa paliwa?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(02-03-2018, 11:38)xkubus90 napisał(a): Spróbuję z tą gruszką. Tylko do jakiego momentu pompować? Jakiś opór będzie czy co? 
gruszka zrobi się twarda
(02-03-2018, 11:38)xkubus90 napisał(a): A co może być przyczyną tych pęcherzy powietrza?
Nieszczelna pompa paliwa?
niekoniecznie pompa, wszelkie łączenia wężyków sam filtr i wszystkie przyłącza

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

moze tez uszczelki typu oring zesztywnialy od mrozu i na nich powietrze gdzies na złączkach zaciaga...

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

u mnie w tamtą zimę było tak że jak wymieniłem wkład filtra paliwa było ok a nadeszły mrozy i powietrze się dostało. Powodem była np źle założona uszczelka filtra ponowne rozłożenie i złożenie już sprawę załatwiło.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
xkubus90
Zarejestrowani

U mnie sprawa rozwiazana.  Biggrin Powodem ciężkiego odpalenia  byly świece. Ogolnie stan swiec byl bardzo dobry z tym że byly zamontowane swiece 11V a przekaźnik dawal 5V. Po wymianie swiec na 5 v problemu nie ma. Dodam jeszcze że na komputerze nie było żadnych błędów.

Odpowiedz
Behemoth
Zarejestrowani

U mnie skończyło się regeneracją wtrysków.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości