Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.4 tce turbo


Mateusz 85
Zarejestrowani

op Tak jak napisałem gwiżdże przy przyspieszaniu, a tak jakby dmucha w pustą butelkę przy puszczaniu pedału gazu po przyspieszaniu. Nieszczelnosci brak, turbina jest nowa, przejechane niecałe 6 tysięcy kilometrów.

A to się dzieje na trzecim, czwartym, piątym biegu najmocniej.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2020, 17:42 przez Mateusz 85.)

Odpowiedz
Karedo
Zbanowani

Kiedy została wymieniona turbina? Rozumiem, że na niej zrobiłeś 6 tysięcy kilometrów? Ja obstawiałbym jeszcze ze może pękła jakaś obejma przy turbinie i dlatego gwiżdże.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2020, 18:07 przez Karedo.)

Odpowiedz
krosser
Zarejestrowani

nie masz kogoś aby Ci posłuchał z przodu maski jak dodajesz gazu ?Jeśli na postoju przy otwartej masce nie gwiżdze może być i skrzynia . Mi w 1,5 rocznym Golfie skrzynię wymienili bo wyła na 5 biegu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2020, 18:08 przez krosser.)

Cheers  
Odpowiedz
Mateusz 85
Zarejestrowani

op Turbo wymienione w październiku. Na niej właśnie zrobiłem 6 tysięcy. Mechanik sprawdził wszystkie luzy i nieszczelnosci, nie tylko w dolocie, a także i na turbinie. Na postoju nie ma żadnego gwizdu. Nie wiem, ja się nie znam, mechanicy twierdzą by się nie przejmować. Myślałem, że ktoś z Was miał podobny przypadek. Jak kończyło się turbo też jezdzilem po wielu mechanikach i każdy twierdził, że wymyslam mimo że objawy były ewidentne. Nawet w serwisie mnie olali twierdząc, że wymyślam.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(06-04-2020, 18:08)krosser napisał(a): Mi w 1,5 rocznym Golfie skrzynię wymienili bo wyła na 5 biegu.
nasze wszystkie firmowe golfy maja już wymienione skrzynie żaden nie na 2 lat
(06-04-2020, 18:18)Mateusz 85 napisał(a): mechanicy twierdzą by się nie przejmować.
jasne bo to oni zarobią kasę jak cos Ci padnie
typowe jeździć obserwować

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

Może zawór DV słychać jak upuszcza powietrze z powrotem przed turbo

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
  • szymin89
szymin89
Zarejestrowani

Też jestem zdania że słychać zawór DV, można by sprawidzić clipem czy dobrze działa. Prawidłowe wartości to około 0,4 Bara podciśnienia i doładowanie 0,6-0,7 Bara (dane z forum).
Miałem kiedyś popsuty DV w 1.8t vag i ten sapał i strzelał w wydech ale podciśnienia nie trzymał (0,1 Bara). Mój TCe też troche sapie z dolotu ale puki co błędami nie sypie. Sprawdzę doładowanie w wolnej chwili to się podzielę obserwacjami.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości